Τετάρτη 23 Μαρτίου 2016

ΙΣΧΥΣ ΔΙΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ (ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ). ΕΙΡΗΝΗ ΚΑΙ ΑΝΝΑ KOMNHNH. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ.

Δυο Γυναικες κατά τον μεσαιωνα, η Ειρηνη και η Αννα, ξεπερασαν κατά πολύ ολες της υπολοιπες γυναικες της εποχης τους. Οι δυο αυτές γυναικες ,ηταν γεματες ενεργεια,  παθος, δυναμισμο, εξυπναδα και ομορφια. Για αυτό δεν μπορουσαν να παραμεινουν , στα "στενα" γυναικεια πρωτυπα της εποχης του.μεσαιωνα. Εντούτοις παρα της οποιες ενεργειες τους, για την αποκτηση της εξουσιας, παρα της οποιες παρεκτροπες παρεμειναν,και οι δυο γυναικες μονογαμικες, χωρις να υποπεσουν στο αισχροτερο  των αμαρτημάτων,  την σεξουαλικη διαφθορα....
η οποια κατεστρεψε στην εποχη μας την Ελλαδα και μας καταντησε σκλαβους στους¨ "νεοταξιτες".  Οι δυο Ελληνιδες  παρεμεινναν πιστες στον Ελληνικο τροπο ζωης. Οι δυο αυτές γυναικες ηταν τοσο δυναμικες, πόυ σε καμια των περιπτώσεων , δεν μπορουσαν να αντεξουν τα γυναικεια, στερεοτυπα της εποχης τους. Για αυτους τους λογους εκαναν την υπερβαση. Μαλιστα γινονται οι  πρωτες γυναικες που το πετυχαινουν. 
Να περασω αρχικα στην Ειρηνη. Η Ειρηνη είναι μια νεα Ελληνιδα χριστιανη από την Αθηνα. Η Ειρηνη  ειχε μορφωση, ηταν εξυπνη, ηταν ηθικη και δυναμικη. Με όλα αυτά τα προσοντα, πετυχε να γινει συζυγος του Λεων του δ. Η Ειρηνη ως χριστιανη , και ως συζυγος του υιου του αυτοκρατορα ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ,του ε, εζησε ολη την Θηριωδια  του  Ελληνικου εμφυλιου της εικονομαχίας. (1).   Το 762 μ.χ., εχουμε την πρωτη εκτελεση Ελληνα εικονολατρη, διοτι προσκυνουσε της ιερες εικονες. Το 765 μ.χ., η μεμονωμενη βια γενικευτηκε, σε πολύ ασχημο σημειο, για αυτό εχουμε τον θανατο, του εικονολατρη ηγουμενου Στεφανου, της Μονης Αυξεντιου. Τον Αυγουστο του επομενου ετους μοναχοι υποχρεωθηκαν να παρελασουν μεσα στον ιπποδρομο.Ακομη ενώ τέσσερις ημερες αργοτερα 19 πολιτικοι, και στρατιωτικοι εικονολατρες αξιωματούχοι, ταπεινωθηκαν δημοσια στον ιπποδρομο, αλλοι από αυτους τυφλωθηκαν, αλλοι εκτελεστηκαν, ενώ καποιοι εξοριστηκαν. Αρχηγος μετα τον Κωνσταντινο τον ε,στους βασανισμούς, στις εκτελεσεις, στην δημοσια ταπεινωση εικονολατρων, ηταν ο στρατηγος του θεματος των Θρακησιων,ο Μιχαηλ Λαχανοδρακων. Ο Μιχαηλ, εβαζε καλογερους να κανουν γαμους με μοναχες, εκαιγε τα γενια των καλογερων, εκποιουσε της περιουσιες των μοναστηριων, εκαιγε σημαντικα χειρόγραφα. Ακομη εδινε τελεσιγραφο, σε οσους μοναχους δεν ηθελαν να παντρευτουν να σηκωθουν και να φυγουν από την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια. Για αυτό χιλαδες μοναχοι πηραν τον δρομο της εξοριας. Ο Κωνσταντινος ο ε, μπορει να υπεπεσε σε όλα αυτά τα σφαλματα , από πλανη και φανατισμο, αλλα όταν ηρθε η ωρα υπερασπιστηκε στο ακεραιο την Ελλαδα από ολους τους εξωτερικους εχθρούς. Με τον θανατο του ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ του ε, στον θρονο ανεβηκε , ο γιος του Λεων ο δ, ο οποιος ηταν Ελληνοχαζαρος (τουρκικο φυλο), καθως ο Κωνσταντινος ειχε παντρευτει μια τουρκαλα, στα πλασια των συμμαχιων του Ελληνικου κρατους. Ο Λεων ο δ, πεθανε νεος (30 ετων), και στον θρονο ανεβηκε η συζυγος του, η Ελληνιδα Ειρηνη από την Αθηνα.Η Ελληνιδα Ειρηνη ειναι η πρωτη γυναικα που ανεβαινει στον θρονο της Ελληνικης αυτοκρατοριας του μεσαιωνα. Μολις πεθανε ο Λεων η Ειρηνη ειχε σαν πρωτο στοχο την αποκατασταση των εικονων, ως χριστιανη ειδικα μετα από τον απιστευτο εμφυλιο που ζουσε. Ενας εμφύλιος ο οποιος κατεστρεφε το Ελληνικο (ρωμαικο) κρατος σε πολιτικο, στρατιωτικο, θρησκευτικο επιπεδο. Την αποκατασταση των εικονων, η Ειρηνη την πετυχε με επεισοδιακο τροπο. Ολα αυτά διοτι  η στιγμη δεν ηταν η καλυτερη χρονικα, για κατι τετοιο σε πολιτικο και στρατιωτικο τομεα. Για να πετυχει την επαναφορά της λατρειας των Εικονων η Ειρηνη  κρατησε μερος των Ελληνικων αυτοκρατορικων στρατιωτικων δυναμεων στην Κωνσταντινουπολη. Όλα αυτα εις βαρος της αμυνας των Ελληνικων Ανατολικων συνορων. Παρα της προσπαθειες της, η Ειρηνη δεν κατορθωσε κατα την πρωτη συνοδο  (31 Ιουλιου 786 μ.χ.) στους Αγιους Αποστολους, να πετυχει τον στοχο της. Ο Στρατος που ηταν στο μεγαλυτερο μερος του εικονομαχικος, ηταν πιστος στον Κωνσταντινο τον Ε, για αυτο ματαιωσε τα σχεδια της  Ειρηνης για αναστηλωση των εικονων. Η Ειρηνη στην προσπαθεια της να επαναφερει της ιερες εικονες εβαλε σε μεγαλο κινδυνο την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια. Η καταστροφη του εθνους των Ελλήνων,  η απειλη της εθνικης ανεξαρτησιας, ηταν προ των πυλων. Οι ηττες απο τους αραβες ,ηταν συνεχομενες, οι οποιοι εφταναν ανενόχλητοι,  μεχρι την Κωνσταντινουπολη. Σε   καθε εκστρατεια  εσφαζαν, εκαιγαν, εκλεβαν , βιαζαν, ενώ   επαιρναν σκλαβες Ελληνιδες για σεξουαλικα σκευη. Όλα αυτά την Ειρηνη,  δεν την ενδιεφεραν καθολου , η οποια ειχε ως σκοπο ζωης την αποκατασταση των ιερων εικονων. Τεραστιο λαθος της Ειρήνης, που δεν ειχε υπομονη, και δεν υπολογισε της συμφορες που παθαιναν εξαιτιας της, οι αθωοι Ελληνες υπηκοοι. Αιτια δεν ηταν μονον η Ειρηνη με την λαθος χρονικη  επιλογη καθως βασικοι υπαιτιοι, ηταν οι δημιουργοι της εικονομαχίας.(1)  Όμως σχετικα με την προσπαθεια αποκαταστάσεως των εικονων , και με όλα αυτά που συνεβαιναν, υπεύθυνοι για αυτό  ηταν   η Ειρηνη, και οι εικονομαχοι στρατηγοι  με τον στρατο της Μικρας Ασιας που ηταν στην πλειοψηφια τους εικονομαχοι. Οι εικονομαχοι στρατηγοι   αποφασισαν για αντιποινα στην Ειρηνη , να καθονται με την σειρα τους θεατες αφηνοντας τον χαλιφη χαρουν αρ ρασιντ να κανει ανενοχλητος παρελαση μαζι με τους αγαρηνους μεχρι την βασιλευουσα.  Θυμα  με ευθυνη των δυο πλευρων, ο Ελληνικος λαος., αν και η Ειρηνη εκανε το απολυτος σωστο στο θρησκευτικο τομεα.Η Βασιλλισσα δεν απογοητευεται, πηρε τελικα την αποφαση να αποστρατευσει, με τέχνασμα, απο τον Ελληνικο αυτοκρατορικο στρατο τους εικονομαχους αξιωματικούς και στρατιωτες ,για να μπορεσει τελικα να επαναφερει την λατρεια των εικονων  στις Εκκλησιες. Μολις η Ειρηνη απαλλαχθηκε απο τους εικονομαχους   στρατιωτικους, καλωντας την Ζ Οικουμενικη συνοδο (το 787μ.χ.) οπου αποκατεστησε της ιερες εικονες. Η συνοδος της Νικαιας ηταν για την  βασιλισσα Ειρηνη ενας προσωπικος θριαμβος, σε λαθος χρονο, που κοστισε ομως  την ζωη πολλων χιλιαδων Ελληνων που τους εσφαξαν οι  αραβες ,τους εκλεψαν , βιασαν γυκαικες , και σκλαβωσαν γυναικες. Η Ειρηνη επρεπε να ειχε την υπομονη αρχικα να περιμενει ,και να κινηθεί αργοτερα , για την αποκατασταση των ιερων εικονων.  Η αυτοκρατειρα Ειρηνη δεν ηταν εβραια, διοτι τοτε δεν θα την εκανε αποκατασταση των εικονων. (2)  Αυτό που πετυχε η Ειρηνη να γινει η πρωτη αυτοκρατειρα παγκόσμιος, ηταν απιστευτο, ηταν μοναδικο καθως υπηρχε νομος του Ελληνικου (ρωμαικου) κρατους, ο οποιος απαγορευε στις γυναικες να καταλαμβανουν  την αυτοκρατορικη εξουσια. Για αυτό για να μην υπαρχει νομικο κενο , η Ειρηνη υπεγραφε τα διατάγματα ,ως "ανδρας", αυτοκρατορας. Μεταξυ αλλων η Ελληνιδα Ειρηνη εκανε πολλες φιλανθρωπιες, και εκκλησιαζοταν συνεχεια. Ακομη και όταν εγκατελειψε τον θρονο, τον τελευταιο χρονο της ζωης της , τον εζησε στην Θερμη της Λέσβου, οπου εκανε φιλανθρωπιες, ενω εχτισε μοναστηρι, στην θεση οπου βρισκεται σημερα η μονη του Αγιου Ραφαηλ.  Δυστυχως εξαιτιας των αλλοδαπών συμβουλων της παρεκτραπη , σε ενεργειες που δεν θα επρεπε να κανει σε καμια των περιπτώσεων. (2)  Η δευτερη πιο δυναμικη γυναικα του μεσαιωνα είναι η Πριγκιπισσα Αννα Κομνηνη, Η Αννα είναι το πρωτο παιδι του αυτοκρατορα Αλεξιου Κομνηνου. Η πριγκιπισσα Αννα απεκτησε παρα πολύ μεγαλη παιδεια. Η παιδεια της Αννας ξεπαρασε κατά πολύ ,την παιδεια ολων των υπολοιπων γυναικων του μεσαιωνα. Η Αννα εμαθε όλα όσα μπορούσαν να μαθευτούν στην εποχή της, την ρητορική  την φιλοσοφία, την ιστορία την λογοτεχνία, την γεωγραφία την μυθολογία, την ιατρική. Επισης διάβασε τους μεγάλους ποιητές της αρχαιότητας, τον 'Ομηρο και τους λυρικούς, τους τραγικούς και τον Αριστοφάνη, τους ιστορικούς όπως τον Θουκυδίδη και τον Πολύβιο, τους ρήτορες όπως τον Ισοκράτη και τον Δημοσθένη. Ακομη διάβασε τις πραγματείες του Αριστοτέλη τους Διαλόγους του Πλάτωνα .Από την επαφή αυτή με τους περίφημους συγγραφείς διδάχθηκε την τέχνη της σωστής έκφρασης ,για αυτό μας εγαψε αυτό το πολύ σπουδαιο ιστορικο εργο την Αλεξιαδα. Η πριγκιπισσα Αννα ηταν σε θεση να απαγγείλει με  πολυ μεγαλη άνεση Ορφέα  Τιμόθεο, Σαπφώ και Πίνδαρο κλπ. Η Αννα ,αναδιοργανωσε της Αριστοτελικες σπουδες. Για να φτασει σε αυτό το θαυμαστο επιπεδο η πριγκιπισσα Αννα , ολους τους προηγουμενους αιωνες οι Ελληνες του μεσαιωνα στηριζαν με παρα πολύ μεγαλη αγαπη , και ζηλο  την Αρχαια Ελληνικη γραμματεια.  Η Κωνσταντινουπολη όπως ηταν φυσικο ολους εκεινους τους αιωνες που ηταν σε Ελληνικα χερια δεν ηταν μονον παγκοσμιο πολιτικο, στρατιωτικο, οικονομικο, θρησκευτικο κεντρο,αλλα ηταν ταυτόχρονα πανω από όλα παγκοσμιο πνευματικο κεντρο. Στην Κωνσταντινουπολη με την ανοδο του πρωτου Ελληνα αυτοκρατορα (Ηράκλειος), στον Ρωμαικο θρονο, ανοιξαν αμεσως οι Φιλοσοφικες πανεπιστημιακες σχολες. Εκει  διδασκοταν το μαθημα της φιλοσοφιας, ακριβως με τον ιδιο τροπο που διαδασκοταν στην αρχαια Ελλαδα, οπου  οι σπουδαστες των πανεπιστημιακών σχολων Κωνσταντινουπόλεως διδασκοταν μουσικη,γεωμετρια, αστρονομια, φιλοσοφια, φιλολογια. Ξακουστες εμειναν οι ανωτατες φιλοσοφικες σχολες Κωνσταντινουπόλεως το πανδιδακτηριον, η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη της Μαγναυρας, η ανωτατη φιλοσοφικη σχολη των Μαγγανων, κλπ ,με πρυτάνεις-καθηγητές της πολύ μεγαλες μορφες της μεσαιωνικης Ελληνικης φιλοσοφιας τον Στεφανο τον Αλεξανδρινο. Ο Στεφανος διδαξε μουσικη (3), γεωμετρια, αστρονομια. Παραλληλα ο Στεφανος εφραψε , μελετες για Πλατωνα , Αριστοτελη, Ιπποκρατη, Γαληνο. Ο Γαλλος καθηγητης της χημείας Berthelot Perrie σε λογο στην Γαλλικη ακαδημια , επιστημων (18 Μαιου 1900 μ.Χ.), ειπε ότι ο Στεφανος ηταν ο κορυφαιος επιστήμονας της εποχης του. Ο πρύτανης Λεων ο μαθηματικος, ηταν γεωμέτρης, αστρονόμος, φιλόσοφος. Ο Λεων προετοιμασε για να εκδωθουν εκ νεου τα εργα του Αρχιμηδη , του Ευκλειδη, του Απολλωνιου του Πυργαιου, του Πτολεμαιου. Τα Εργα αυτά βρίσκονται αυτην την στιγμη στο πανεπιστημιο της Οξφόρδης. Ο Ιδιος εγραψε της προσωπικες του παρατηρήσεις ,επανω στους Ευκλειδη και Αρχιμηδη.  Ο Λεων, είναι ο πρωτος που εισηγαγε τα γραμματα στην Αλγεβρα, ενώ κατοπιν εντολης του ΜΙχαηλ  του γ ,εφτιαξε τον πρωτο οπτικο τηλεγραφο, ο οποιος τοποθετηθηκε στην Ταρσο της Κιλικιας.   Ο Λεων ειχε παει για πολλα χρονια σε μοναστηρι στην Ανδρο , οπου βρηκε και μελετησε , επι πολλα ετη σπανια βιβλια των Αρχαιων Ελλήνων Φιλοσοφων. Οι Τρεις Ιεραρχες σπουδασαν την Αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια και Ρητορικη, στην Αθηνα. Οι Τέσσερις κατ ουσιαν ιεραρχες (Γρηγοριος Νυσσης), εγιναν για λιγο χρονικο διαστημα , επαγγελματιες ρητορες. Οι Τέσσερις  ιεραρχες , εχωντας πολύ υψηλες γνωσεις επανω στον Πλατωνα , εκαναν το αυτονοητο. Ενωσαν δηλαδή, τα εκ φυσεως ενωμενα, τα οποια είναι ο αρχαιος Ελληνικος πολιτισμος , με τον Χριστιανισμο. Αυτό συνεβη διοτι ειχαν της ιδιες ηθικες αξιες, της ιδιες ιδεολογιες. Εάν οι ιεραρχες, δεν εβαζαν τον Πλατωνα , μεσα στον Χριστιανισμο, ο χριστιανισμος θα παρεμενε μια απλη ασημαντη θρησκεια. Όλα αυτά διοτι ,την μοναδικη αληθινη θρησκεια , ολους εκεινους τους αιωνες , την  κυνηγουσαν αλύπητα οι Εωσφοριστες   "νεοταξιτες " ,με στοχο να την εξαφανισουν, ειτε να την περιορισουν, Με την εισοδο των Παλτωνικων ιδεων ο Χριστιανισμος , εγινε αμεσως κατανοητος  και αποδεκτος από ολους τους Ελληνες. Ο χριστιανισμος όχι μονον γινεται η κορυφαια θρησκεια του κοσμου, αλλα ταυτόχρονα θωρακίζεται δια  παντος  χωρις να κινδυνευει από της αμέτρητες αιρεσεις που δημιουργουσαν, ολους εκεινους τους αιωνες (μερχι σημερα) οι εωσαφοριστες. Φυσικα δεν υπαρχουν λογια για την ανωτατη φιλοσοφικη σχολη του καλογερου Νικηφορου Βλεμμυδη, στην Μικρα Ασια,οπου η αρχαια Ελληνικη φιλοσοφια εφτασε στο απογειο της κατά την μεσαιωνικη εποχη. Ο Ελληνας αυτοκρατορας,δημοσιευσε της επιστημονικες εργασιες του με τιτλους, υπόμνημα εις την μεγαλην, του Πτολεμαιου, ενώ η δευτερη εργασια ειχε τιτλο,περι κατασκευης, σφαιρας του αρατου. Αξιος αναφορας μεταξυ αλλων και ο αυτοκρατορας Κωνσταντινος ο Προρφυρογεννητος, Το παράδειγμα των τριων ιεραρχων,ακολουθουν παρα πολλοι επισκοποι,και ιερεις,όπως για παράδειγμα ο Αμφιλόχιος ο επισκοπος Ικονιου, που σπουδασε κοντα στον Λιβανιο. Σε παρα πολλους πατερες της Εκκλησιας είναι φανερη η επιδραση του Πλατωνα, και του Προκλου στον δρομο που χαραξαν οι τρεις ιεραρχες. Ακομη και ο πατριάρχης Αλεξάνδρειας Κυριλος,που ηταν εκ των ηθικων  αυτουργών του θανατου της Υπατιας,εντούτοις δεν μπορεσε να αποφυγει της επιδράσεις των διδασκαλιων των αρχαιων Ελλήνων, για αυτό ο Κυριλος θα κανει αναφορες στον Πινδαρο,στον Ευριπιδη,στον Σοφοκλη,στον Πλουταρχο, στον Πλωτινο,στον Πορφυριο. Στην εποχη λοιπον του μεσαιωνα οι Ελληνες συνεχιζουν με αμειωτο ρυθμο τον ρολο τους ως διδασκαλοι, της ανθρωπότητας. Ποιος μπορει να ξεχασει έναν εκ των κορυφαιων πατριαρχων σε αγαπη για το αρχαιο Ελληνικο πνευμα,καθως σε κάθε λειτουργια,την ωρα που ηταν στον αμβωνα , ζητουσε από τους Ελληνες μαζι με της γραφες του Χριστου,να μελετουν και Πλατωνα. Οι δυο λοιπον κορυφαιες γυναικες του μεσαιωνα , ειχαν κατι κοινο , με ολες της υπολοιπες γυναικες εκεινων των αιωνων, ώστε να μπορεσουν να επιτυχουν όλα αυτά τα πραγματα. ολες οι γνησιες  πηγαιναν κάθε κυριακη εκκλησια. Η εκκλησια αποτελουσε τροπο ζωης για της γνησιες Ελληνικες και τους  Ελληνες. Ακομη πηγαιναν σε εσπερινούς ,αγρυπνιες κλπ. Ολους εκεινους τους αιωνες , κάθε εβδομαδα, γιατι οι ανδρες απουσιαζαν μονιμος στα πεδια των μαχων, οι Ελληνιδες εκαναν παντοτε φιλανθρωπιες. Πηγαιναν συνεχεια σε νοσοκομεια με φτωχούς, οι οποιοι δεν ειχαν κανεναν απολυτος συγγενή. Εκει τους εκαναν παρεα, ενώ τους εδιναν παντοτε ελεημοσυνη. Για τους ιδιους λογους, πηγαιναν στα φτωχοκομεία,  εκαναν παρεα στους φτωχους και τους εδιναν ελεημοσυνη. Επισης πηγαιναν σε κρατουμενους.  Από αυτές της εξαιρετικες, μονογαμικες, ηθικες Ελληνιδες, γεννηθηκαν   τα εκατομμύρια των Ελλήνων ηρωων αυτοκρατορων, στρατηγων, ανωτατων αξιωματικων, στρατιωτών του μεσαιωνα. Για αυτό τοτε είμασταν παγκοσμια αυτοκρατορια. Αντιθετα στην εποχη μας εξαιτιας  της σεξουαλικης διαφθορας ,σβηνουμε αργα και σταθερα. Παρανομα μνημονια, αυτόκτονιες, ορφανα παιδια εξαιτιας των αυτοκτονιων , ανεργοι, αστεγοι,αδικημενοι, μαζικη ειβολη και καταληψη της Ελλαδος ,κατά γενικη ομολογια. Οσες από εσας είναι  γνησιες Ελληνιδες , διαβαστε την Αλεξιαδα, από την Πριγκιπισσα Αννα.   Κλεινωντας ως Μανουηλ Αγγελος Γιαννόπουλος , σας υπενθυμιζω, ότι γνήσιοι  Ελληνες εθνικιστες είναι οσοι ζητουν καθημερινα την εφαρμογη του αρθρου 120 του Ελληνικου συνταγματος. (4)   Ακομη γνήσιοι Ελληνες Χριστιανοι εθνικιστες  είναι οσοι στηριζουν , ο ενας τον άλλο σε όλα τα επιπεδα, ηθικο, κοινωνικο, οικονομικο. Επισης οι Ελληνες εθνικιστες ,προστατευουν, παντοτε ,τους η λικιωμένους που πουλανε καστανα, χορτα, κουλουρια,λιβανι για να επιβιωσουν, όπως προστατευουν παντοτε της Ελληνιδες από τους λαθρο , για να μην εχουν την τυχη της Μυρτους. (5) Από ολους τους προαναφερομενους λαους, εξαιρείται ,ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων μετρον αριστον και μηδεν αγαν.








ΧΕΝΡΥ ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ.(Α. ΓΡΥΠΑΙΟΣ).

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ,

ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΥΡΤΩ. ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ

ΦΩΤΟ.



ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΥΡΤΩ. ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ. 




1 σχόλιο:

  1. Ἐν πρώτοις ὀφείλω μίαν διόρθωσιν: Κάπου γράφεις ὅτι «πετυχε να γινει συζυγος του Λεων του...» ἀντί τοῦ ὀρθοῦ «πέτυχε νὰ γίνῃ σύζυγος τοῦ Λέοντος τοῦ...». Αὐτὰ εἶναι λάθη ἀνεπίτρεπτα.
    Ὑπάρχει καὶ δεύτερον λάθος ἐν τῶ κειμένω ἱστορικῆς φύσεως τοῦτο τὸ ὁποῖον συνίσταται εἰς τὸ ὅτι ἡ Εἰρήνη ἡ Ἀθηναία δὲν ἦτο ἡ πρώτη γυνὴ ἡ ὁποῖα ἐκλάθησε εἰς τὸν θρόνον τῆς Αὐτοκρατορίας ὅπως γράφεις. Εἶχε προηγηθεῖ τὸ 421 ἡ ἀθηναία ἐπίσης Ἀθηναΐς-Εὐδοκία θυγάτηρ τοῦθ Πλατωνικοῦ φιλοσόφου Λεοντίου καὶ σύζυγος τοῦ Θεοδοσίου Β΄. Ὑπῆρξε μία ἐκ τῶν σπουδαιοτέρων γυναικῶν εἰς τὴν Ἱστορίαν τὸ μεγαλύτερον ἔργον τῆς ὁποίας ἦτο ἡ δημιουργία τοῦ πρώτου εἰς τὴν ἱστορίαν Πανεπιστημίου, τοῦ Πανδιδακτηρίου τῆς Κωνστατινουπόλεως. .
    Ἐν πάσει περιπτώσει προτείνω νὰ ἐμπλουτίσῃς τὸ ἄν καὶ φλύαρον ὡς συνήθως ἄρθρον μὲ δύο ἐπιπλέον μεγάλας γυναικείας μορφὰς τοῦ μεσαιωνικοῦ Ἑλληνισμοῦ. Τὰς δύο θυγατέρας τοῦ Λέντος Β΄ καὶ ἀδελφὰς τοῦ Βασιλείου Β΄τοῦ Βουλγαροκτόνου, τὴν Θεοφανὼ καὶ Ἄνναν τὰ Πορφυρογεννήτους. Ἡ πρώτη ὡς σύζυγος τοῦ Ὄθωνος Β΄τῆς Σαξωνίας ἦτο ἡ δημιουργὸς τοῦ Α΄ γερμανικοῦ Ράϊχ καὶ τῆς πρώτης Ἑλληνικῆς Ἀναγεννήσεως εἰς τὴν Δύσιν, ἡ δὲ δευτέρα ὡς σύζυγος τοῦ Βλαδιμήρου Α΄ τοῦ Κιέβου ὑπῆρξεν ἡ πρώτη τσαρίνα καὶ ἡ ἐκχριστιανίστρια τῶν Ρὠσων. Ὁ ἐγγονός της ὑπῆρξεν ὁ Ἰβὰν Γ΄ ὅστις ἐνημφέυθη ἄλλην μία ἐκπληκτικὴν γυναῖκα τὴν ἀνεψιὰν τοῦ Κωνσταντίνου Παλαιολόγου Σοφίαν ἥτις ἔχρισε αὐτὸν Καίσαρα (τσάρ) καὶ τοῦ παρέδωσε τὰ αὐτοκρατορικά της διάσημα, ξῖφος, μῆλον μὲ τὸν σταυρόν καὶ σημαίαν ἀναδείξας αὐτὸν τσάρον πασὼν τῶν Ρωσιῶν. Τὸ ἔργον ἔφερεν εἰς πέρας ὁ ἐγγονός τῶν Ἰβάν Δ΄ ὁ τρομερὸς.
    Αὐτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive