Σάββατο 14 Μαΐου 2016

ΔΩΔΕΚΑΘΕΟ Η ΠΑΤΡΩΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΩΝ ΑΙΓΥΠΤΙΩΝ.

Χθες το βραδυ  για πρωτη φορα στην ζωη μου γνωρισα την ομαδα οροθοδοξης δογματικης ερευνας, μεσο του διαδικτυου. Στο διαδικτυο , η ομαδα αυτή εχει ιστοσελδα.  Η ομαδα αυτή ανεπτυξε δραση, στις αρχες της προηγουμενης δεκαετιας. Πολλα χρονια σας γραφω ότι το δωδεκαθεο ,δεν είναι Ελληνικο . Όλα αυτά με βαση αυτά που μας εγραφαν οι Ιεροι προγονοι, αλλα και μεσα από της προσωπικες ιστορικες μου παρατηρήσεις για την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια και την αρχαια Ελλαδα.  Τωρα ερχονται να συμφωνησουν μαζι μου καποιοι ανθρωποι , για τους οποιους δεν γνωριζα απολυτος τιποτα....
Βεβαια πανω από όλα οι ιδιοι οι αρχαιοι Ελληνες φιλοσοφοι, σοφιστες κλπ, καταδικαζαν το δωδεκαθεο ως εωσφορικο ,αστειο και αναξιο του αρχαιου Ελληνικου πολιτισμου. (1) Ειχαν απολυτο δικιο οι αρχαιοι προγονοι μας. Διοτι οι αδικες ανθρωποθυσίες, το φαγωμα των θυσιασμένων (κανιβαλισμος), η δια της βιας εκπορνευση των Ελληνιδων γυναικων εναντι αδρας αμοιβης , την οποια εισεπραταν οι μαστροποι εωσφοριστες ιερεις των δαιμονικων θεων. Επισης  οι ευνουχισμοι ανδρων, οι θυσιες ζωων ,οι λιτανειες του φαλλου, και οι σεξουαλικες ανωμαλίες , οι τελετες μαυρης μαγειας , όλα αυτά δεν ειχαν κατι το ηθικο, το δικαιο, το λογικο ,το αξιολογο. Αντίθετος ολες αυτές της ενεργειες από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα της κανουν ολοι οι λαοι οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο. Παντοτε από τα αρχαια χρονια ολοι αυτοι οι λαοι εκαναν ανθρωποθυσιες  σφαγες, κλοπες, εμπρησμούς, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων, πασης φυσεως σεξουαλικες ανωμαλίες, σοδομισμοι, αιμομιξίες, σεξ μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστιες, κλπ. Ολες αυτές οι πραξεις αποτελουν αναποσπαστο λατρευτικο τυπικο του εωσφορου , από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα. Φυσικα σας εχω γραψει αμέτρητες φορες ότι οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου, ηταν οι δημιουργοι ολων των Ελληνικων εμφυλιων πολεμων, από τους οποιους επαιρναν και ποσοστα από τα λαφυρα των πολεμων. Ακομη σε κάθε πολεμο εναντια στους περσες ,οι οποιοι ηταν ομοθρησκοι τους , με αποτέλεσμα, να δινουν  αποτρεπτικούς χρησμούς στους Ελληνες να μην πολεμησουν τους περσες. Όταν οι Ελληνες αρχηγοι δεν δεχοταν αυτους τους χρησμούς, και για αυτό ηθελαν να πολεμησουν τοτε εδιναν χρησμούς παγιδες.(2) Εν συνεχεια οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου για να εκδικηθουν τους ενδοξους Ελληνες αρχηγούς (Παυσανια, Θεμιστοκλή Μιλτιαδη) , οι οποιοι δοξασαν και κρατησαν Ελευθερη την Ελλαδα ,    τους κατηγορησαν ψευδος ως προδοτες στους  περσες. Οι τρεις Ελληνες αρχηγοι ,παρακουσαν της εντολες της μεγαλύτερης ανθελληνικης σφηκοφωλιας του Εωσφορικου μαντειου   των δελφων, και πολεμησαν εναντια στους Περσες. (2) Το αποτέλεσμα ηταν να τους εκδικηθουν, επειδή κρατησαν ελευθερη την Ελλαδα. Για αυτό  τους κατηγορησαν  ψευδος, και τους τρεις (Παυσανια, Μιλτιαδη, Θεμιστοκλή,) ως προδοτες στους Περσες.   Ηταν αδυνατον να ηταν προδοτες οι Ελληνες αρχηγοι. Όλα αυτά από την  στιγμη που επαιξαν  της ζωες τους κορωνα γραμματα, στα πεδια των μαχων,  κατά την διαρκεια των Περσικων Πολεμων. Ακομη οι τρεις   αρχηγοι, με της στρατηγικες και της πολιτικες τους ικανότητες, απέφυγαν ολους τους χρησμούς παγιδες, του  εωσφορικου μαντειου των Δελφων. Την εποχη που τους  κατηγορησαν για προδοτες, η Ελλαδα ειχε διαφυγει εξαιτιας των τριων αρχηγων  (Μιλτιάδης, Παυσανίας. Θεμιστοκλής,) ,κάθε κινδυνο. Εξαιτιας των τριων αυτων Ελλήνων, η Ελλαδα  από θεση αμυνας, πατουσε πλεον πολύ δυνατα στα ποδια της, με αποτέλεσμα να είναι σε θεση αντεπιθέσεως, εναντια στους Περσες.   Ενα πραγμα που εγινε τελικα   με τους Αγησιλαο αρχικα, και αργοτερα με τον Αλεξανδρο τον γ. Δεν ειχε λοιπον κανενα νοημα, να γινουν "προδοτες", οι τρεις Ελληνες αρχηγοι, την στιγμη που όλα ειχαν κριθει υπερ της Ελλαδος, και εκεινοι ειχαν τεραστια συμβολή σε αυτό. Εντούτοις και οι τρεις αρχηγοι ειχαν τραγικο τελος. Τραγικο τελος ειχαν και οι Ηρωες του 1821 μ.Χ., οι ο ποιοι αλλοι θανατωθηκαν, παρανομα, και αλλοι πεθαναν  επαιτες χωρις καμια  συνταξη. Αυτό εγινε ,διοτι οι Ελληνες ηρωες τολμησαν να απελευθερωσουν την Ελλαδα, από τον οθωμανικο ζυγο.  Αυτό  ηταν ένα πραγμα το οποιο ηταν  εκτος σχεδιων των ξενων εωσφορικών κρατων.  Ιωσηφ Τραχωνιατης, Μαγιστρος. Ο Ιωσηφ όπως και κάθε αλλοδαπος  Ιωσηφ είναι θανάσιμος εχθρος του Ελληνικου εθνους. Για αυτό ο Ιωσηφ Τραχωνιατης ,επι του Ελληνα βασιλεως Ρωμανου του δ Διογενη, με εντολη της εωσφορικης πολιτικης αριστοκρατιας, της Κωνσταντινουπόλεως, ηταν ο υπεύθυνος για την προδοσια στο Ματζικερτ, η οποια προδοσια, ειχε συνεπεια,την οριστικη απωλεια, του μεγαλυτερου  μερους της Μικρας Ασιας,αλλα και την μονιμη εγκατασταση των τουρκων στην Μικρα Ασια ,μεχρι της ημερες που ζουμε εμεις σημερα ,εν ετη 2016. Ο Ρωμανος ο δ ειχε δωσει εντολη να πολιορκησει ο Ιωσηφ Τραχωνιατης, μια πολύ κοντινη πολη στο Ματζικερτ, την πολη Χλιατ. Ο Ιωσηφ ειχε μαζι του ολους τους επαγγελματιες στρατιώτες,του Ελληνικου (ρωμαικου ) αυτοκρατορικου στρατου. Ο αυτοκρατορας Ρωμανος ο δ, καθοταν εξω από το Ματζικερτ,με της εφεδρειες. Όταν εφτασε ο σελτζουκος σουλτάνος, αλπ αρσλαν, με το στράτευμα του για την τελικη μαχη, ο Ρωμανος ,εστειλε ειδοποιηση στον Τραχωνιατη, να επιστρεψει στο Ματζικερτ, μαζι με το στρατευμα. Αμεσως τοτε ο Ιωσηφ Τραχωνιατης, αγνοησε επιδεικτικα τον Ρωμανο ,με αποτέλεσμα να παρει τα πιο αξιόμαχα Ελληνικα στρατεύματα, και μεσω της Μεσοποταμιας, να γυρισει πισω στην Ελλαδα. Τελικα ο γεναιος Ρωμανος ο δ εδωσε την μαχη μονον με τους εφεδρους, εντούτοις ενω κερδίζαμε κατά κρατος τους Τουρκους, συνεβη μια ακομη βαρια προδοσια εις βαρος των Ελλήνων. Τοτε ενας άλλος προδότης της πολιτικης "αριστοκρατιας ",ο Ανδρόνικος Δουκας, εκμεταλευτηκε την   εντολη, που εδωσε ο Ρωμανος ,για παυση του πολεμου διοτι αρχισε να νυχτωνει. Τοτε πηγε ο Ανδρόνικος Δουκας,και ειπε στο κυριως Σωμα των  εφεδρων, ότι η εμπορσθοφυλακη υποχωρει ,διοτι μας σφαζουν οι Τουρκοι. Το αποτέλεσμα της ψεύτικης αυτης ειδήσεως, ηταν να αρχισει ανευ λογου ο Ελληνικος στρατος να υποχωρει ατακτα, χωρις καμια αιτια. Αυτό το ειδαν οι Σελτζούκοι Τουρκοι ,οι οποιοι ανασυνταχτηκαν, με αποτέλεσμα να επιτεθουν στους ανευ λογου εντρομους Ελληνες, και να τους νικησουν. Όπως βλέπετε παρα την γεναιοτητα, των εφεδρων, μια μονον ψευδης ειδηση τους προκαλεσε συγχυση, κατι που δεν θα γινοταν τοσο ευκολα, με τον τακτικο, επαγγελματικο, Ελληνικο (ρωμαικο) αυτοκρατορικο στρατο. Από ηττημενοι,οι Τουρκοι βρεθηκαν εξατιας της πολιτικης "αριστοκρατιας" νικητες, στην μαχη που εκρινε δια παντος την τυχη της Μικρας Ασιας. Ο Ελληνας Ρωμανος, τυφλωθηκε από τους αλλοδαπους προδοτες της πολιτικης " αριστοκρατιας ", και πεθανε εγκατελειμενος. Μια ακομη τεραστια εθνικη καταστροφή, προκαλεσε ο εβραιος πολιτικος αξιωματούχος από την Τιβεριαδα, ο Σαραντάπηχος.  Ο Σαραντάπηχος ως αυτοκρατορικος συμβουλος του αυτοκρατορα δημιουργησε την εικονομαχια.Το αποτελεσμα ηταν να κινδυνευσει με διαλυση,όχι μονον ο Χριστιανισμος, αλλα ολοκληρη η Ελληνικη (ρωμαικη ) αυτοκρατορια, η οποια ελαχιστα ελειψε να πεσει αμαχητί στα χερια των αραβων. Ενας ακομη πολιτικος αλλοδαπος , αξιωματούχος, ο παρακοιμωμενος Ιωσηφ Βριγγας, οποιος κινησε γη και ουρανο, ώστε να εμποδισει τον Αγιο Νικηφορο Φωκα ,από την ανοδο του στον θρονο. Αρχικα εγραψε επιστολή στον ανηψιο του Νικηφορου του β, τον Ελληνοαρμενιο Ιωαννη Τζιμισκη, με την οποια ζητουσε ειτε να σκοτωσει τον θειο του, ειτε να τον συλλαβει, να τον τυφλωσει, και να τον κλεισει σε μοναστηρι.Όταν ο Ιωαννης αρνηθηκε, εκανε τα παντα ο Ιωσηφ Βριγγας, για να σταματησει τον Νικηφορο, από την ανοδο του στον θρονο, μεχρι ενοπλη αντισταση προεβαλλε. Όμως δεν πετυχε τιποτα, ο Αγιος Νικηφόρος εγινε αυτοκρατορας, και ο Βριγγας εχασε όλα του τα αξιωματα. Λιγο πριν πεθανει αυτή η θλιβερη μορφη ζωης, για να εκδικηθεί τον Ιωαννη, εστειλε καποιους,οι οποιοι εξαπατησαν τον Νικηφορο τον β, καθως τον επεισαν ότι ο Ιωαννης ,ετοιμαζει πραξικοπημα. Αυτό το ε κανε ο Ιωσηφ Βριγγας , διοτι ο Ιωαννης δεν υπακουσε στις εντολες του ,να σκοτωσει του θειο του, τον Νικηφορο τον β. Αυτό που εκανε ο Βριγγας  ηταν μια ακομη πλεκτανη, ένα ακομη ψεμα, διοτι ο Ιωαννης μεγαλωσε από μικρο παιδι, με μοναδικο πρωτυπο τον Θειο του τον Νικηφορο τον β, ο οποιος ηταν ο πιο γεναιος πολεμιστης, εκεινης της εποχης στα πεδια των μαχων. Ο Ιωαννης ηθελε να γινει ομοιος με τον θειο του, τον θαυμαζε παρα πολύ. Όταν μεγαλωσε εγινε στρατιωτικος, και πολεμουσε πολύ γεναια ,διπλα στον θειο του Νικηφορο β, στην πρωτη γραμμη της κάθε μαχης. Ένα ονειρο ζωης, ειχε γινει πραγματικοτητα για τον Ιωαννη.Το ιδιο ονειρο ειχαν ολοι ,οι Ελληνες ολους εκεινους τους αιωνες, να πολεμησουν , να υπερασπιστουν την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια. Πανω από όλα όμως αυτό που εκανε ο Ιωαννης ηταν να μην σκοτωσει τον θειο του , και να του αποκαλυψει την συνομωσια. Δυστυχως όμως ο Νικηφόρος εξαπατηθηκε, από τον πανουργο Ιωσηφ Βριγγα. Το αποτέλεσμα της νεας πλεκτάνης του Βριγγα, ηταν να αφαιρεσει ο Νικηφόρος όλα τα στρατιωτικα  αξιωματα  ,από τον Ιωαννη, και να τον θεσει σε κατ οικον περιορισμο. η Ελλαδα εχασε για εκεινο το διαστημα, τον δευτερο γεναιοτερο κατά σειρα πολεμιστη, και στρατηγο.  Η Συνεχεια όμως ηταν ακομη πιο τραγικη, καθως ,κατά την δευτερη συνομωσια , κατά της ζωης του Νικηφορου του β, ο Ιωαννης πλεον πληγωμενος από την αδικια που του εκανε ο θειος του ,δεν θα κανει απολυτος τιποτα , για να σταματησει τους συνομωτες. Το τραγικο δεν ηταν αυτό, αλλα ηταν και συμφωνος, να δολοφονηθεί ο θειος του. Ο κοσμος του Ιωαννη ειχε καταρευσει, το ίνδαλμα του, ο θειος του, που τοσο λατερυε , που τοσο θαυμαζε, τον ειχε πληγωσει ανεπανόρθωτα. Ολοι οι Ελληνες μεγαλοι ηγετες  από την αρχαιοτητα μεχρι σημερα, ειχαν αδικο τελος ,εξαιτιας του ιδιου λαου, των αλλοδαπών σκλαβων από την  Αιγυπτο, που από το 1519 Π.χ., κατελαβαν δια της βιας Στερεα Ελλαδα και Πελοπονησο. Από τοτε διαμενουν μονιμα στην  Ελλαδα μας και προκαλουν  κάθε ειδος εθνικη τραγωδια και  καταστροφή. Στο περασμα των αιωνων καταλαμβανουν παντοτε αξιωματα ,μεσα στην Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια, μεσα στο νέοελληνικο κρατος αλλα και στην αρχαιοτητα ως ιερεις των εωσφορικών μαντειων. Οι προγονοι μας διδασκαν παντοτε τον ένα θεο δημιουργο των παντων.(1) Για αυτό πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι ,σοφιστες, επιστημονες , μονον στην αρχαια Αθηνα βρηκαν τραγικο  θανατο από τους εωσφοριστες  του Δωδεκαθεου. Όλα αυτά  διοτι οι Ελληνες επιστήμονες  διδασκαν τον έναν Θεο  δημιουργο. Επισης μεταξυ  αλλων οι εωσφοριστες του  Δωδεκαθεου εκλεισαν πολλες  φιλοσοφικες σχολες , εκαψαν τα βιβλια αρκετων φιλοσοφων , σοφιτστων κλπ. Ακομη οσους δεν τους  σκοτωναν τους εστελαν στην εξορια. Τιμη και δοξα σε ολους τους αρχαιους μεγαλους  πανεπιστήμονες που δεν φοβηθηκαν τους εωσφοριστες  του δωδεκαθεου και μας εγραψαν τα παντα σχετικα για τους αλλοδαπούς σκλαβους  σημιτικης, χεμιτικης, αιγυπτιακης καταγωγης,  στα εργα τους. Πλατων (Μενεξενος, Πολιτεια, Τιμαιος ).Ηρόδοτος (Ευτερπη), Ισοκράτης  (Ελένης εγκωμιον ,Πανηγυρικος).     Οι θεοί του Ολύμπου ήταν αιγυπτιακοί και όχι ελληνικοί, όπως μαρτυρούν οι ίδιοι οι αρχαίοι Έλληνες συγγραφείς.   Όταν η ιστορία έχει κέφια: κατηγορούν τον Χριστιανισμό ως μη ελληνική θρησκεία, οι δωδεκαθεϊστές αιγυπτιολάτρες! Τι κοινό έχουν οι νεοπαγανιστές δωδεκαθεϊστές συντοπίτες μας, με τους Αιγύπτιους μετανάστες της χώρας μας, τους οποίους όμως απεχθάνονται λόγω των εθνικιστικών πιστεύω τους; Σύμφωνα με τις μαρτυρίες κυρίως του Ηρόδοτου, του Εκαταίου του Αβδηρίτη και του Διόδωρου Σικελιώτη, οι τάχα «υπερ-Έλληνες» νεοπαγανιστές οφείλουν πολλές ευχαριστίες στους Αιγύπτιους μετανάστες του τόπου μας, επειδή οι πρόγονοί μας πήραν από τον αρχαίο αιγυπτιακό πολιτισμό, τους περισσότερους θεούς στους οποίους πιστεύουν σήμερα οι νέο-ειδωλολάτρες. Μάλιστα, αγαπούν τόσο πολύ τους αιγυπτιακής προέλευσης «θεούς», που την θρησκεία στην οποία τους εντάσσουν, την ονομάζουν «Πατρώα Θρησκεία». Βεβαίως, αυτό δεν είναι ψέμα, διότι το δωδεκάθεο αποτελούσε πράγματι «Πατρώα Θρησκεία», όχι όμως των Ελλήνων, αλλά των Αιγυπτίων! Όταν λοιπόν οι νεοπαγανιστές (και οι κρυφοί θαυμαστές τους) διατυπώνουν το γνωστό τους εθνικιστικό υβρεολόγιο για τον Χριστιανισμό, επειδή δήθεν αποτελεί… εβραϊκή θρησκεία ή δήθεν αποτελεί θρησκεία μιας ξένης κοσμοθεωρίας (βλέπε ντοκιμαντέρ «Black Μπεεε»), τότε οι Χριστιανοί οφείλουμε να τους θυμίζουμε με επιμονή την αιγυπτιακή προέλευση της θρησκείας του δωδεκαθεϊσμού. Αν δέχονται ότι οι εισαγόμενοι θεοί της Αιγύπτου αποτελούσαν «Πατρώα θρησκεία» των Ελλήνων, εξίσου τους είναι αδύνατο να αρνηθούν ότι ο Χριστιανισμός αποτελεί την πίστη των Πατέρων μας εδώ και 17 αιώνες.   2. Οι μαρτυρίες Μαρτυρία 1: Ηρόδοτος Ο αρχαίος Έλληνας ιστορικός Ηρόδοτος (περ. 484 - περ. 430 π.Χ.) γράφει: α) «Τα ονόματα όλων σχεδόν των θεών ήρθαν στην Ελλάδα από την Αίγυπτο. Ξέρω από τις έρευνες που έκανα ότι ήρθαν απ' έξω και συγκεκριμένα από την Αίγυπτο, διότι τα ονόματα αυτά ήταν γνωστά στους Αιγυπτίους από τα βάθη των αιώνων». [Ο Ηρόδοτος δεν εννοεί βέβαια ότι τα ίδια τα ονόματα των θεών του Ελληνικού πανθέου ήρθαν από την Αίγυπτο (γνωρίζει τη διαφορά στις ονομασίες τους, π.χ. Άμμων και Ζευς), αλλά ότι οι Ελληνικοί θεοί προσδιορίστηκαν και η λατρεία τους εγκαθιδρύθηκε και καθορίστηκε με βάση τους Αιγυπτιακούς. Η ομολογία ότι οι νεοπαγανιστές λατρεύουν όχι τον ελληνικό, αλλά τον αιγυπτιακό πολιτισμό, μας οδηγεί στην ιδέα να τους προτείνουμε στις διαδικτυακές συζητήσεις, να πάνε να μείνουν στην Αίγυπτο και παρέα με τους αιγύπτιους να χαίρονται την εντελώς ξένη για την Ελλάδα ειδωλολατρική τους θρησκεία!    Επίσης, σε άλλο σημείο ο Ηρόδοτος συμπληρώνει: «… σχετικά με τις μυστικές τελετουργίες της Δήμητρας, τις οποίες οι Έλληνες αποκαλούν Θεσμοφόρια […] ήταν οι κόρες του Δαναού που έφεραν αυτή την τελετή από την Αίγυπτο και δίδαξαν τις Πελάσγιες γυναίκες πώς να την εκτελούν».   Επιπλέον, ο Έλληνας ιστορικός μας βεβαιώνει τα εξής για τις Διονυσιακές τελετές (τις θυσίες προς τιμήν του, το έθιμο της φαλλικής λιτανείας κ.λπ.): «Δεν θα παραδεχτώ ποτέ ότι οι παρόμοιες τελετές που οργανώνονται στην Ελλάδα και την Αίγυπτο είναι το αποτέλεσμα απλής σύμπτωσης - αν αλήθευε αυτό, οι τελετές μας θα είχαν Ελληνικό χαρακτήρα και δεν θα είχαν εισαχθεί πρόσφατα στην Ελλάδα. Ούτε θα δεχτώ ποτέ ότι οι Αιγύπτιοι πήραν από τους Έλληνες αυτό ή οποιοδήποτε άλλο έθιμό τους». ο ίδιος ο Ηρόδοτος ομολογεί ότι οι τελετές αυτές δεν είχαν ούτε καν ελληνικό χαρακτήρα! Άρα, ο Διόδωρος αποδέχεται και επιβεβαιώνει μια μαρτυρία δύο αιώνες αρχαιότερη, σύμφωνα με την οποία: «… από την Αίγυπτο πήραν όλες τις γνώσεις για τις οποίες θαυμάστηκαν από τους Έλληνες. Ο Ορφέας, για παράδειγμα, πήρε από την Αίγυπτο τις περισσότερες από τις μυστικές τελετουργίες, τις οργιαστικές τελετές που συνοδεύουν τις περιπλανήσεις του και τη μυθική παράδοση για τις εμπειρίες του στον Άδη. Γιατί η λατρεία του Όσιρι είναι ίδια μ’ εκείνη του Διονύσου, ενώ της Ίσιδος είναι πανομοιότυπη με την αντίστοιχη της Δήμητρας και μόνο τα ονόματα έχουν αλλάξει».  Είναι ντροπιαστικό, ότι οι νεοπαγανιστές θέλουν να μας επιβάλλουν ως δήθεν ελληνική, μια εντελώς ξένη θρησκεία την οποία οι πρόγονοί μας εισήγαγαν αυτούσια από την Αίγυπτο!    Εκαταίος Αβδηρίτης και Διόδωρος Σικελιώτης Επίσης, οι δύο ιστορικοί συμφωνούν μαζί με τον Ηρόδοτο για την εισαγωγή των πρωτόγονων διονυσιακών τελετών: «… οι Έλληνες, παίρνοντας από την Αίγυπτο τα όργια και τις εορτές του Διονύσου, τιμούν το γεννητικό μόριο τόσο στα μυστήρια τους όσο και στις τελετουργίες και θυσίες προς τιμήν του θεού και το ονομάζουν φαλλό».  Για άλλη μια φορά αξίζουν «συγχαρητήρια» στους νέο-ειδωλολάτρες και στον Θόδωρο Μαραγκό που έφτιαξε ολόκληρο ντοκιμαντέρ για να υμνήσει τις τόσο «λεπτεπίλεπτες» και «διακριτικές» τελετουργίες όπως αυτή, κατά την οποία θα πρέπει να φανταστούμε τους πρόγονούς μας να προσκυνούν με υψωμένα τα χέρια έναν… ορθωμένο φαλλό-τοτέμ σαν ιθαγενείς πρωτόγονης φυλής! Έ-λ-ε-ο-ς!   Σχόλιο στα «Αργοναυτικά» του Απολλώνιου Ροδίου Μια ακόμη σημαντική πληροφορία προκύπτει από σχόλιο στα «Αργοναυτικά» του Απολλώνιου Ροδίου (IV, 257-262c) το οποίο ξεκάθαρα αναφέρεται  σε δώδεκα [ιβ] θεούς της Αιγύπτου ως προστάτες των ζωδιακών συμβόλων.  «Ίππυς δε τους Αιγυπτίους πρώτους γεγενήσθαι στοχάζεται εκ της του αέρος κράσεως και εκ του γονιμώτατον είναι το του Νείλου ύδωρ. γεγονέναι δε αυτούς φησιν ο Απολλώνιος προ του πάντα τα άστρα φανήναι. καθό την τε φύσιν κατανοήσαι αυτών δοκούσι και τα ονόματα θείναι, και τα μεν ιβ [12] ζώδια θεούς βουλαίους προσηγόρευον».  Βεβαίως, η επιρροή αυτή από την Αίγυπτο συνεχίστηκε και κατά την ελληνιστική εποχή. Γνωρίζουμε ότι η ελληνιστική θεότητα του Ερμή του Τρισμέγιστου «προέκυψε από τη μεταφορά στην ελληνική Θρησκεία του αιγυπτιακού Θεού Θωθ […] Με την εγκαθίδρυση της δυναστείας των Πτολεμαίων, Έλληνες έποικοι εγκαταστάθηκαν μεταξύ άλλων και στην ιερή πόλη του Θωθ. Από αυτόν τον ελληνικό πυρήνα και από την συγκρητιστική τάση της εποχής προέκυψε η ταύτιση του Ερμή και του Θωθ. Σε όστρακο που χρονολογείται από τον 2ο αι. π.Χ. ιερέας του Θωθ τον αναφέρει ως Τρισμέγιστο. Η ονομασία του αυτή ήταν φυσικό να αποδοθεί και στον αντικαταστάτη του, τον Ερμή […] Την εποχή λοιπόν των Πτολεμαίων μεταφράζονται τα ιερά αιγυπτιακά κείμενα του Τρισμέγιστου Θωθ ως Τρισμέγιστου Ερμή πλέον».     Μάλιστα, η αιγυπτιολατρεία είναι προφανής ακόμα και στις πιο «κατώτερες» θρησκευτικές της εκδηλώσεις, καθώς στην Αιγυπτιακή θρησκεία συνυπήρχαν ο ανθρωπομορφισμός και η αντίληψη για θεούς με μορφές ζώων. Οι πρόγονοί μας λοιπόν ήταν κανονικότατα παγανιστικά «πρόβατα» της αιγυπτιολατρείας, αφού τα απομεινάρια ακόμα και ζωόμορφων δανείων είναι υπαρκτά στην δήθεν «ελληνική πατρώα θρησκεία»:   1) Σύνδεση του Διόνυσου με μορφή ζώου μας αναφέρει ο Πλούταρχος (50-120 μ.Χ.): «Γιατί οι γυναίκες των Ηλείων, όταν ψάλλουν ύμνους στον Διόνυσο, τον παρακαλούν να έρθει σ’ αυτές με πόδι ταύρου; Ο ύμνος έχει ως εξής: Έλα, ήρωα Διόνυσε, / στον ιερό ναό των Ηλείων, / μαζί με τις Χάριτες, / στον ναό, με το ταυρίσιο πόδι σου, σπεύδοντας. Μετά τραγουδούν δυο φορές: ‘’Άξιε ταύρε’’»[.  Αλλά και ο Όμηρος, ενδεχομένως να μας έχει παραδώσει ίχνη ζωόμορφων χαρακτηριστικών για τη θεά Ήρα, με μια φράση την οποία επαναλαμβάνει στην Ιλιάδα 14 φορές: «βοώπις πότνια Ήρη» (βοώπις= η έχουσα οφθαλμούς βοός, η βοϊδομάτα).    3) Ο Arthur Bernard Cook, στο εκτενές κεφάλαιο «Ο Δίας ως ταύρος» παραθέτει παράσταση ενός Διός Ολβίου με κέρατα ταύρου σε στήλη της Αυτοκρατορικής εποχής (1ος αι. μ.Χ.) από τα περίχωρα της Κυζίκου.  Επίσης, η μυθική θεότητα Εκάτη, εμφανίζεται συχνά με τη μορφή διάφορων  ζώων, όπως άλογο, σκύλος, λύκος κ.λπ.  Γνωστότατος είναι και ο τραγόμορφος θεός Πάνας που περιγράφεται με κέρατα, σώμα  τριχωτό, κάτω άκρα τράγου και πόδια με σχιστή οπλή.  Μάλιστα, ο Ηρόδοτος γράφει: «Στην Ελλάδα, ο Ηρακλής, ο Διόνυσος κι ο Πάνας θεωρούνται οι νεότεροι θεοί. Στην Αίγυπτο, αντίθετα, ο Πάνας είναι πολύ αρχαίος.       Οι παραπάνω μαρτυρίες είναι αρχαιότατες και ξεκάθαρες. Το Δωδεκάθεο δεν είναι τίποτε άλλο παρά η «πατρώα θρησκεία» των… Αιγυπτίων και δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα η οποία απλώς εισήγαγε ξένους θεούς και τους άλλαξε τα ονόματα. Να προσθέσουμε ότι καμία αντίρρηση των νεοπαγανιστών στις παραπάνω μαρτυρίες δεν πρέπει να γίνεται δεκτή. Όταν αρχαίες μαρτυρίες αναφέρουν τους δήθεν ελληνικούς θεούς ως αιγυπτιακούς, η μόνη μαρτυρία που θα μπορούσε να συζητηθεί είναι κάποια που θα έλεγε ότι οι θεοί δεν εισήχθησαν από την Αίγυπτο. Δεν γνωρίζουμε να υπάρχει τέτοια ευθεία μαρτυρία άρνησης εισαγωγής θεών από την Αίγυπτο, αλλά και αν υπάρχει και θελήσουν να χαρακτηρίσουν το ζήτημα ως αμφιλεγόμενο, και πάλι τίποτε δεν βεβαιώνει τους νεοπαγανιστικούς ισχυρισμούς ότι η δήθεν «ελληνική πατρώα θρησκεία» δεν ήταν αιγυπτιακή! Μπορούμε λοιπόν κλείνοντας, να πούμε ότι οι νεοπαγανιστές και ο προσκείμενος στον εθνοκεντρισμό τους, Θόδωρος Μαραγκός, μπορούν κάλλιστα να χαρακτηριστούν ως… αιγυπτιολάτρες, και αφού ως γνήσια «πρόβατα» υιοθέτησαν μια εισαγόμενη θρησκεία. Με το καλό λοιπόν να πάνε να ζήσουν στην Αίγυπτο αφού τους αρέσει τόσο πολύ, και ελπίζουμε οι κάτοικοι εκεί να τους δεχτούν πιο φιλόξενα, απ’ ότι δέχτηκαν τους Αιγύπτιους μετανάστες οι -συνήθως- ρατσιστές αρχαιόπληκτοι της πατρίδας μας. Κλεινωντας ως  Μανουηλ Αγγελος Γιαννοπουλος σας   υπενθυμιζω, την καθιερωμενη πλεον ευχη ,εκκληση,  ορισμο.  Οτι γνήσιοι Ελληνες εθνικιστες, είναι μονον  οσοι ζητουν καθημερινα την εφαρμογη του αρθρου 120 του Ελληνικου συνταγματος.   Ακομη γνήσιοι Ελληνες Χριστιανοι   εθνικιστες,  είναι οσοι στηριζουν , ο  ενας τον άλλο σε όλα τα επιπεδα, ηθικο, κοινωνικο, οικονομικο.   Επισης οι Ελληνες εθνικιστες , προστατευουν , παντοτε , τους ηλικιωμένους που πουλανε καστανα, χορτα, κουλουρια, λιβανι για να επιβιωσουν, όπως προστατευουν παντοτε της Ελληνιδες από τους λαθρο , για να μην εχουν την τυχη της Μυρτους.   Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται , ένα μικρο μερος , βαση των   παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν. Ευχομαι να αναστηθεί ο Χριστος πραγματικα μεσα στις καρδιες ολων των Ελληνων, για να εχουμε δικαιωμα στην  Εθνικη και ατομικη επιβίωση. Επαναλαμβανω είναι τραγικη ειρωνια , και παρα πολύ μεγαλη προσβολή προς τον Χριστο αυτην την εποχη οι σατανιστες να στηριζουν ο ενας τον άλλο σε όλα τα επίπεδα (οικονομικο, ηθικο, κοινωνικο. Στον αντιποδα αυτοι που δηλωνουν "χριστιανοι" να αδιαφορει ο ενας για τον άλλο , ειτε να κανει κακο ο ένας στον άλλο.







ΜΑΡΙΑ ΠΑΣΤΡΟΥΜΑ. (ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ). ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ.

(2)ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ . (ΠΕΡΙ ΗΘΩΝ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΓΥΝΑΙΚΩΝ, ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ). ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ.

Η ΣΩΣΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ . ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ.



ΕΣΧΑΤΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ Η ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ 2
Κασιμάτης Κατάλυση Συντάγματος!



Γ Κασιμάτης:1ο Μνημόνιο - Πραξικόπημα & Κατοχή

(Πολύ Σημαντικο, από την ομιλια του Γιωργου Κασιματη).


ΧΕΝΡΥ ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ. (Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ).
ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ 






ΧΕΝΡΥ ΚΙΣΣΙΝΓΚΕΡ. (Ο ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ).



ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΝΑΖΙΣΜΟΣ. ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ.





 επικρατεειν η απολλυσθαι. για τον χριστο, για την ελλαδα, και ...









ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΑ ΓΡΟΘΙΑ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΥΡΤΩ. ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ. 


Σημειώσεις:

Στο πρωτότυπο: «Σχεδόν δε και πάντων τα ουνόματα των θεών εξ Αιγύπτου ελήλυθε ες την Ελλάδα. Διότι μεν γαρ εκ των βαρβάρων ήκει, πυνθανόμενος ούτω ευρίσκω εόν. Δοκέω δ’ ων μάλιστα απ’ Αίγυπτον απίχθαι» (Ηρόδοτος, «Ιστορίαι» 2,50). Η μετάφραση από το Ηρόδοτος, «Ιστορία #2. Ευτέρπη» (σειρά «Οι Έλληνες» #45), Κάκτος, Αθήνα 1994, σελ. 101.

Στο πρωτότυπο: «Ου γαρ δη συμπεσείν γε φήσω τα τε εν Αιγύπτω ποιεύμενα τω θεώ και τα εν τοίσι Έλλησι. ομότροπα γαρ αν ην τοίσι Έλλησι και ου νεωστί εσηγμένα. Ου μεν ουδέ φήσω όκως Αιγύπτιοι παρ’ Ελλήνων έλαβον ή τούτο ή άλλο κου τι νόμαιον» (Ηρόδοτος, «Ιστορίαι» 2,49). Η μετάφραση από το Ηρόδοτος, «Ιστορία #2. Ευτέρπη», ό.π., σελ. 99.
εισαγωγή στο Διόδωρος Σικελιώτης, «Άπαντα 1 (Βιβλιοθήκης ιστορικής, Βίβλος πρώτη)», Κάκτος, Αθήνα 1997, σελ. 22.

Στο πρωτότυπο: «… εξ Αιγύπτου μετενηνέχθαι πάντα δι’ ων παρά τοις Έλλησιν εθαυμάσθησαν. Ορφέα μεν γαρ των μυστικών τελετών τα πλείστα και τα περί την εαυτού πλάνην οργια ζόμενα και την των εν άδου μυθοποιίαν απενέγκασθαι. την μεν γαρ Οσίριδος τελετήν τη Διονύσου την αυτήν είναι, την δε της Ίσιδος τη της Δήμη τρος ομοιοτάτην υπάρχειν, των ονομάτων μόνων ενηλλαγμένων» (Διόδωρος Σικελιώτης, «Βιβλιοθήκη ιστορική» 1,95). Η μετάφραση από το Διόδωρος Σικελιώτης, «Άπαντα 1…», ό.π., σελ. 271-273.

Στο πρωτότυπο: «Διό και τους Έλληνας, εξ Αιγύπτου παρειληφότας τα περί τους οργιασμούς και τας Διονυσιακάς εορτάς, τιμάν τούτο το μόριον εν τε τοις μυστηρίοις και ταις του θεού τούτου τελεταίς τε και θυσίαις, ονομάζοντας αυτό φαλλόν» (Διόδωρος Σικελιώτης, «Βιβλιοθήκη ιστορική» 1,22). Η μετάφραση από το Διόδωρος Σικελιώτης, «Άπαντα 1…», ό.π., σελ. 81.


Στο πρωτότυπο: «Διά τι τον Διόνυσον αι των Ηλείων γυναίκες υμνούσαι παρακαλούσι βοέω πόδι παραγίνεσθαι προς αυτάς; έχει δ’ όντως ο ύμνος Ελθείν, ήρω Διόνυσε, / Αλείων ες ναόν / αγνόν συν Χαρίτεσσιν. / ες ναόν τω βοέω ποδι θύων. είτα δις επάδουσιν ‘’άξιε ταύρε’’» (Πλούταρχος, «Αίτια Ελληνικά» 299b). Η μετάφραση από το Πλούταρχος, «Ηθικά», τόμ. 8 (σειρά «Οι Έλληνες» #350), Κάκτος, Αθήνα 1995, σελ. 207.209.

1 σχόλιο:

  1. ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΟΜΑΔΑ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ



    oodegr.co/

    ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

    Τι νέο υπάρχει
    Ορθόδοξες ομιλίες
    Παπισμός
    Προτεσταντισμός
    Πεντηκοστιανοί
    Παρατηρητής Σκοπιάς
    Αθεϊσμός
    Ισλάμ
    Νεοπαγανισμός
    Ανατολικές θρησκείες
    Ευσεβισμός
    Οικουμενισμός
    Θρησκείες
    Ορθοδοξία
    Ιεραποστολή
    Περί Θεού
    Σωτηριολογικά
    Αγία Γραφή
    Μελέτες Γένεσης
    Εσχατολογία
    Δογματικά
    Ελληνικότητα
    Ισραήλ
    Ιστορικά θέματα
    Μεσοποταμία




    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive