Παρασκευή 12 Αυγούστου 2016

TA ΠΑΝΤΑ ΡEI. ΗΡΑΚΛΕΙΤΟΣ Ο ΜΕΓΑΣ , Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΩΚΡΑΤΙΚΩΝ ΦΙΛΟΣΟΦΩΝ.


Ενας από τους κορυφαιους Ελληνες φιλοσοφους, τον οποιο, όχι αδικα καποιοι τον θεωρουν, μεσα στους 4 μεγαλύτερους φιλοσοφους ολων των εποχων. 
Eνδεικτικο είναι αυτό που ειπε ο Σωκρατης σχετικα με τον Ηρακλειτο. Όταν λοιπον  ο Σωκράτης διάβασε το έργο του Ηράκλειτου είπε "αυτά που κατάλαβα είναι σπουδαία, νομίζω όμως ότι είναι εξίσου σπουδαία και αυτά που δεν μπόρεσα να καταλάβω. Ωστόσο χρειάζεται να είσαι ένας δεινός κολυμβητής σαν αυτούς από τη Δήλο για να μην πνιγείς μέσα στο βιβλίο του Ηρακλειτου". Ο μεγας Φιλόσοφος, δεν θα μπορουσε να παραμεινει θεατης στην καταστροφή του Ελληνισμού από το εωσφορικο δωδεκαθεο. Ο αρχαιος Ελληνικος κοσμος σαπιζε αργα και σταθερα σε πνευματικο, ηθικο, και κατ επέκτασιν πολιτικο και στρατιωτικο επιπεδο εξαιτιας του εωσφορικου δωδεκαθεου.Η καταληξη ηταν να κατακτησουν κατ ουσιαν αμαχητί οι αρχαιοι ρωμαιοι, τους αρχαιους Ελληνες. Θελωντας και ο μεγας Εφεσιος φιλόσοφος να συμβαλει στο να αποτραπει η καταστροφή του Ελληνισμού από το εωσφορικο δωδεκαθεο, αναφερει σχετικα με της εωσφορικες θυσιες, ότι ενω ζητουν να εξαγνιστουν με καθαρμους, εν συνεχεια μιαινονται με άλλο αιμα από της (νεες) θυσιες που κανουν. Είναι σαν να είναι καποιος βουτηγμένος στην λασπη και προσπαθει να καθαριστεί βαζοντας και άλλη λασπη επανω του. Επισης αναφερει ο Ηράκλειτος, ότι οσοι προσευχονται στα αγαλματα των δαιμονικων θεων, ειναι ένα που πραγμα που ισοδυμανει με το να μιλα καποιος σε τοιχους. Από το εργο Αριστοκριτος Θεοσοφια 68, Ωριγένης κατά Κελσου VII 6 2.  Δεν είναι καθολου τυχαιο λοιπον που ο μεγιστος των προσωκρατικών φιλοσοφων απεμεινε με την σειρα του χωρις βιβλια καθως του τα εκαψαν οι απόγονοι του καδμου ,του Δαναου, του Πελοπα,του Λυγκεα,της Σεμελης και οι λοιποι αλλοδαποι εωσφοριστες του δωδεκαθεου. Για τους ιδιους λογους  πανω από 500 Ελληνες φιλοσοφοι ,σοφιστες, επιστημονες, μονον στην αρχαια Αθηνα βρηκαν τραγικο θανατο από τους εωσφοριστες του Δωδεκαθεου. Όλα αυτά διοτι οι Ελληνες επιστήμονες διδασκαν τον έναν Θεο δημιουργο. και ελεγαν παντοτε στις διδασκαλιες τους, ότι το δωδεκαθεο, είναι εωσφορικο, και αναξιο σε σχεση με τον Ελληνικο πολιτισμο. Για αυτους τους λογους  οι εωσφοριστες του Δωδεκαθεου εκλεισαν πολλες φιλοσοφικες σχολες, εκαψαν τα βιβλια αρκετων φιλοσοφων, σοφιστων κλπ. Ακομη οσους δεν τους σκοτωναν τους εστελαν στην εξορια. Μελετώντας την αρχαιοελληνική εωσφορικη "θρησκεία" είναι εύκολο να διαπιστώσει τα άπειρα εωσφορικα της στοιχεία. Μονιμος εκεινους τους αιωνες είχαμε, αδικες ανθρωποθυσίες, Ελληνων το φαγωμα των θυσιασμένων (κανιβαλισμος), η δια της βιας εκπορνευση των Ελληνιδων γυναικων, εναντι αδρας αμοιβης, την οποια εισεπραταν οι μαστροποι εωσφοριστες ιερεις των δαιμονικων θεων. Ακομη γινοταν  ευνουχισμοι ανδρων, θυσιες ζωων, λιτανειες του φαλλου, και σεξουαλικες ανωμαλίες. Η μαυρη μαγεια, η μαντική, η αγυρτεία, η ψευτοθεραπείες , αποτελουσαν καθημερινοτητα, για τους εωσφοριστες ιερεις. Η μαγεία είχε τέτοια έκταση στους κόλπους της αρχαιοελληνικής εωσφορικης θρησκείας, ώστε είχε οριστεί ως προστάτιδά της η φοβερή τρίμορφη θεά της νύχτας, του σκότους και των φαντασμάτων Εκάτη - Άρτεμις, (Κορνούτος, Περί της θεών φύσεως,34,1).  Ο Σουηδός καθηγητής Μ. Νilsson, ο μεγαλύτερος μελετητής της αρχαιοελληνικής θρησκείας, τονίζει εμφαντικά πως «οι μαγικές τελετουργίες του παρελθόντος πέρασαν στη λατρεία των θεών και έγιναν ιερές τελετές» (M. Nilsson, Ιστορία της Αρχαίας Ελληνικής Θρησκείας, Αθήνα 1977,σελ.109). Ολόκληρο το πολυποίκιλο τελετουργικό της αρχαίας θρησκείας ήταν εωσφορικο. Αμέτρητα είναι τα παραδείγματα τελετων μαυρης μαγειας των εωσοριστων του δωδεκαθεου. Για παράδειγμα ο Πυθαγόρας μπορούσε να κάνει "θαύματα". Μάλιστα αναφέρεται ότι τον είχε μυήσει στην μαγεία ο ορφικός ιερέας και περιβόητος μάγος Αγλαόφαμος (Ιάμβλ. Περί Πυθαγορείου Βίου 146). Οι γόητες και οι φαρμακοί με τις απόκρυφες μαγικές τέχνες τους έβλαπταν τους ανθρώπους (Θ.Η.Ε.,τομ.8,στ.445). Οι ορφικοί προέβαιναν σε καθαρμούς και ασκούσαν τη μαγεία κατά κόρον. Οι Πυθαγόρειοι είχαν κατηγορηθεί επίσης ότι ασκούσαν την μαυρη μαγεία. Ο Ηρόδοτος αναφέρει για κάποιον Αριστέα Προκόννησο, ονομαστό μάγο, ο οποίος μπορούσε με τα μαγικά του να εξαφανίσει το σώμα του. Σύμφωνα με φήμες όταν πέθανε εξαφάνισε το σώμα του και πολλοί τον είδαν ζωντανό σε άλλους τόπους. Στο Μεταπόντιο φανερώθηκε ως κόρακας, στην ακολουθία του Απόλλωνα (Ιστορ. Ελλην. Έθνους, Εκδοτικής, τομ.ΣΤ΄,σελ.181).  Ο ορφισμός καλλιέργησε ιδιαζόντως την μαγεία, διότι η ίδια η υφή του ενείχε πληθώρα μυστικιστικών και εωσφορικών στοιχείων. Αυτό βεβαιώνει ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Αθηνών Ν. Λούβαρις: «Η άσκησις της μαγείας δεν ήτο ξένη και εις τους ορφικούς, οίτινες εγίνωσκον καθαρμούς και τελετάς και λύσεις και αποτροπιασμούς» (ΜΕΕ,τομ.ΙΣΤ΄,σελ.413). Οι πλανόδιοι ιερείς του ορφισμού, οι διαβόητοι ορφεοτελεστές, περιφέρονταν από τόπο σε τόπο και τελούσαν μαγικές τελετουργίες με αδρή αμοιβή. Ο Πίνδαρος αναφέρεται σε κάποιον μάγο Άβαρη, οποίος περιέφερε το τόξο του Απόλλωνα, χωρίς να παίρνει τροφή. Διαβόητος μάγος της παλιάς αρχαιότητας αναφέρεται ο Ερμότιμος ο Κλαζομένιος. Είχε, λέγανε, τη δυνατότητα να κάνει την ψυχή να εγκαταλείπει το σώμα του. Ο καθηγητής M. Nilsson αναφέρει πως σε πολλά μέρη της Ελλάδος γινόταν σε μυστηριώδη νυκτερινή μαγική τελετουργία διακόρευση παρθένου κοπέλας, «ως στερεότυπο μοτίβο» (M.Nilsson μνημ.έργο,σελ.273). Η μαγεία αναμειχθείσα με την αστρολογίαν ανεπτύχθη εις απόκρυφον επιστήμην, την θεουργίαν και εύρε θεωρητικόν στήριγμα εις τας φιλοσοφικάς θεωρίας των Νεοπλατωνικών και Νεοπυθαγορίων. Οι νεοπλατωνικοί Ιάμβλιχος και Πρόκλος δεν ήσαν τόσον φιλόσοφοι αλλα ιερείς μιας φανταστικής και ανυπάρκτου θρησκείας» (Άρνολντ Τόυμπη Σπουδή της Ιστορίας, μετ. Ν. Παπαρρόδου, Αθήναι 1962,σελ.457). Το χειροτερο όμως ηταν ότι οι φιλοσοφικες οι σχολές των Αθηνών είχαν μεταβληθεί σε κέντρα άσκησης της μαυρης μαγείας, γεγονός που οδήγησε τελικά στο κλείσιμό τους το 529μ.χ. από τον Ιουστινιανό. Πολύ σωστη η ενεργεια, του Ιουστινιανού, να κλεισει τα κεντρα μαυρης μαγειας του εωσφορικου δωδεκαθεου. Στους χρόνους που κατέρρεε η ειδωλολατρία, η μαγεία και η δεισιδαιμονία είχαν λάβει αφάνταστες διαστάσεις. Όπως μας πληροφορούν συγγραφείς της εποχής, όπως ο Λουκιανός, η μαγεία είχε καταλάβει πρωτεύουσα θέση στις λαϊκές μάζες. «Μάγοι υπό ποικίλα ονόματα, ως φαρμακομάντεις, ιατρομάντεις, βωμολόχοι, αγύρται κλπ, έχοντας ως βοηθούς γραίας βωμολόχους, περιμακτρίας, τελεστρατίας, τυμπανιστρίας κ.α. περιήρχοντο τας πόλεις, υποσχόμενοι ζωή, υγεία, πλούτο, ευτεκνία, κάλλος και οποιοδηποτε αγαθό» (Θ.Η.Ε.,τομ.8,449)!. Ο καθηγητής Ν. Λούβαρις τόνισε πως στους ύστερους χρόνους της αρχαιότητος «μάγοι πολυάριθμοι και ποικιλώνυμοι, αγύρται, απολακταί, βωμολόχοι, ιατρομάντεις, καθαρτές, φαρμακομάντεις, κλπ, συνοδευόμενοι υπό γυναικών μαγισσών ή βοηθών και αφορμώμενοι εκ Θεσσαλίας κυρίως, ήτις εθεωρείτο η κατ’ εξοχήν κοιτίς των, περιέτρεχον τας πόλεις και εξητάτουν τους απλοϊκούς. Μεταξυ αλλων δεν υπαρχουν λογια για την περίπτωση των εωσφορικων  μαινάδων, τις εκστασιασμένες πορνες του μέθυσου δαιμονικού Διόνυσου, οι οποίες έτρεχαν τις νύχτες στις ερημιές ουρλιάζοντας, καταβρόχθιζαν ωμά τα άτυχα ζώα που έβρισκαν μπροστά τους, αλλά και τους άνδρες που τύχαινε να συναντήσουν. Μεταξυ αλλων Αναφέρεται ότι κατασπάραξαν και έφαγαν τον Ορφέα. Επίσης οι λάτρεις του Διονύσου ήταν υποχρεωμένοι να παίρνουν μέρος στα εμετικά "ιερά όργια". Εκει στις αισχρές διονυσιακές εορτές εκαναν ανείπωτες ηθικές αθλιότητες. Η κάθε γυναίκα, έγγαμη ή μη, ήταν υποχρεωμένη στο όνομα του δαιμονικου θεού, να ανεχτεί τις σεξουαλικές βρωμερές και διεστραμμένες ορέξεις του κάθε εωσφοριστη του δωδεκαθεου. Οι βιασμοί γυναικών και η άσκηση κάθε είδους βίας κατά τη διάρκεια των εορτών όχι μόνο δε θεωρούνταν έγκλημα, αλλά τρόπος λατρείας του μέθυσου και εωσφορικου "θεου". Η "ιερή" πορνεία επίσης ήταν λατρευτική απαίτηση των δαιμονων. Χιλιάδες δυστυχες νεες Ελληνιδες κλείνονταν, χωρίς τη θέλησή τους, στους δαιμονικούς ναούς της Αφροδίτης και "ιερουργούσαν" τη δαιμονικη θεά με το σώμα τους, επιφέροντας τεράστια κέρδη στους ιερείς μαστροπους της θεάς. Αυτό γινόταν ’σε όλη την αρχαιότητα, με αποκορύφωμα στους κλασσικούς και ελληνιστικούς χρόνους. Ο Ηρόδοτος αναφέρει ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για την ιερή πορνεία στην αρχαία Ελλάδα (Ιστορ. Ι,199). Επίσης ο Στράβων διασώζει την εξής χαρακτηριστική πληροφορία για την ιερή πορνεία στην Κόρινθο: Το ιερό της Αφροδίτης «ούτω πλούσιον υπήρξεν, ώστε πλείους ή χιλίας ιεροδούλους εκέκτητο εταίρας» (Στράβ. 378)! Αυτή την κατάσταση θέλουν να επαναφέρουν δυστυχώς οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου, την σημερινη εποχη. Για αυτό πανω από ολα ποτε να μην ξεχνατε Ελληνες, ότι από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα, ολοι οι λαοι οι οποιοι πιστευουν στον εωσφορο, εκαναν ανθρωποθυσιες σφαγες, κλοπες, εμπρησμούς, βιασμους, σκλαβωμα γυναικων, πασης φυσεως σεξουαλικες ανωμαλίες, σοδομισμοι, αιμομιξίες, σεξ μετα του ιδιου φυλου, παιδεραστιες, κλπ. Ολες αυτές οι πραξεις αποτελουν αναποσπαστο λατρευτικο τυπικο του εωσφορου, από τα αρχαια χρονια μεχρι σημερα.Φυσικα σας εχω γραψει αμέτρητες φορες ότι οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου, ηταν οι δημιουργοι ολων των Ελληνικων εμφυλιων πολεμων, από τους οποιους επαιρναν και ποσοστα από τα λαφυρα των πολεμων. Ακομη σε κάθε πολεμο εναντια στους περσες ,οι οποιοι ηταν ομοθρησκοι τους , με αποτέλεσμα, να δινουν αποτρεπτικούς χρησμούς στους Ελληνες να μην πολεμησουν τους περσες. Όταν οι Ελληνες αρχηγοι δεν δεχοταν αυτους τους χρησμούς, και για αυτό ηθελαν να πολεμησουν τοτε εδιναν νεους χρησμούς παγιδες. Εν συνεχεια οι εωσφοριστες του δωδεκαθεου για να εκδικηθουν τους ενδοξους Ελληνες αρχηγούς (Παυσανια, Θεμιστοκλή Μιλτιαδη) , οι οποιοι δοξασαν και κρατησαν Ελευθερη την Ελλαδα , τους κατηγορησαν ψευδος ως προδοτες στους περσες. Οι τρεις Ελληνες αρχηγοι ,παρακουσαν της εντολες της μεγαλύτερης ανθελληνικης σφηκοφωλιας του Εωσφορικου μαντειου των δελφων, και πολεμησαν εναντια στους Περσες. Το αποτέλεσμα ηταν να τους εκδικηθουν, επειδή κρατησαν ελευθερη την Ελλαδα. Για αυτό τους κατηγορησαν ψευδος, και τους τρεις (Παυσανια, Μιλτιαδη, Θεμιστοκλή,) ως προδοτες στους Περσες. Ηταν αδυνατον να ηταν προδοτες οι Ελληνες αρχηγοι. Όλα αυτά από την στιγμη που επαιξαν της ζωες τους κορωνα γραμματα, στα πεδια των μαχων, κατά την διαρκεια των Περσικων Πολεμων. Ακομη οι τρεις αρχηγοι, με της στρατηγικες και της πολιτικες τους ικανότητες, απέφυγαν ολους τους χρησμούς παγιδες, του εωσφορικου μαντειου των Δελφων. Την εποχη που τους κατηγορησαν για προδοτες, η Ελλαδα ειχε διαφυγει εξαιτιας των τριων αρχηγων (Μιλτιάδης, Παυσανίας. Θεμιστοκλής) ,κάθε κινδυνο. Εξαιτιας των τριων αυτων Ελλήνων, η Ελλαδα από θεση αμυνας, πατουσε πλεον πολύ δυνατα στα ποδια της, με αποτέλεσμα να είναι σε θεση αντεπιθέσεως, εναντια στους Περσες. Ενα πραγμα που εγινε τελικα με τους Αγησιλαο αρχικα, και αργοτερα με τον Αλεξανδρο τον γ. Δεν ειχε λοιπον κανενα νοημα, να γινουν "προδοτες", οι τρεις Ελληνες αρχηγοι, την στιγμη που όλα ειχαν κριθει υπερ της Ελλαδος, και εκεινοι ειχαν τεραστια συμβολή σε αυτό. Εντούτοις και οι τρεις αρχηγοι ειχαν τραγικο τελος. Σε κάθε εποχη ο ιδιος λαος ο οποιος κατοικει μονιμα στην Ελλαδα από το 1519 π.χ. ( Ηρόδοτος ,Ευτερπη), προκαλει κάθε είδους εθνικη καταστροφή. Μια ακομη τεραστια εθνικη καταστροφή, προκαλεσε ο εβραιος πολιτικος αξιωματούχος από την Τιβεριαδα, ο Σαραντάπηχος. Ο Σαραντάπηχος ως αυτοκρατορικος συμβουλος του αυτοκρατορα Λεων γ του Ισαυρου, δημιουργησε την εικονομαχια.Το αποτελεσμα ηταν να κινδυνευσει με διαλυση,όχι μονον ο Χριστιανισμος, αλλα ολοκληρη η Ελληνικη (ρωμαικη ) αυτοκρατορια, η οποια ελαχιστα ελειψε να πεσει αμαχητί στα χερια των αραβων. Ενας ακομη πολιτικος αλλοδαπος, αξιωματούχος, απόγονος του καδμου, του δαναου, και ολων των σκλαβων που ηρθαν στην Ελλαδα, ο παρακοιμωμενος Ιωσηφ Βριγγας, ηταν εκεινος ο οποιος κινησε γη και ουρανο, ώστε να εμποδισει τον Αγιο Νικηφορο Φωκα ,από την ανοδο του στον θρονο. Αρχικα εγραψε επιστολή στον ανηψιο του Νικηφορου του β, τον Ελληνοαρμενιο Ιωαννη Τζιμισκη, με την οποια ζητουσε ειτε να σκοτωσει τον θειο του, ειτε να τον συλλαβει, να τον τυφλωσει, και να τον κλεισει σε μοναστηρι.Όταν ο Ιωαννης αρνηθηκε, εκανε τα παντα ο Ιωσηφ Βριγγας, για να σταματησει τον Νικηφορο, από την ανοδο του στον θρονο, μεχρι ενοπλη αντισταση προεβαλλε. Όμως δεν πετυχε τιποτα, ο Αγιος Νικηφόρος εγινε αυτοκρατορας, και ο Βριγγας εχασε όλα του τα αξιωματα. Λιγο πριν πεθανει αυτή η θλιβερη μορφη ζωης, για να εκδικηθεί τον Ιωαννη, εστειλε καποιους,οι οποιοι εξαπατησαν τον Νικηφορο τον β, καθως τον επεισαν ότι ο Ιωαννης ,ετοιμαζει πραξικοπημα. Αυτό το ε κανε ο Ιωσηφ Βριγγας , διοτι ο Ιωαννης δεν υπακουσε στις εντολες του ,να σκοτωσει του θειο του, τον Νικηφορο τον β. Αυτό που εκανε ο Βριγγας ηταν μια ακομη πλεκτανη, ένα ακομη ψεμα, διοτι ο Ιωαννης μεγαλωσε από μικρο παιδι, με μοναδικο πρωτυπο τον Θειο του τον Νικηφορο τον β, ο οποιος ηταν ο πιο γεναιος πολεμιστης, εκεινης της εποχης στα πεδια των μαχων. Ο Ιωαννης ηθελε να γινει ομοιος με τον θειο του, τον θαυμαζε παρα πολύ. Όταν μεγαλωσε εγινε στρατιωτικος, και πολεμουσε πολύ γεναια ,διπλα στον θειο του Νικηφορο β, στην πρωτη γραμμη της κάθε μαχης. Ένα ονειρο ζωης, ειχε γινει πραγματικοτητα για τον Ιωαννη.Το ιδιο ονειρο ειχαν ολοι ,οι Ελληνες ολους εκεινους τους αιωνες, να πολεμησουν , να υπερασπιστουν την Ελληνικη (ρωμαικη) αυτοκρατορια. Πανω από όλα όμως αυτό που εκανε ο Ιωαννης ηταν να μην σκοτωσει τον θειο του, και να του αποκαλυψει την συνομωσια. Δυστυχως όμως ο Νικηφόρος εξαπατηθηκε, από τον πανουργο Ιωσηφ Βριγγα. Το αποτέλεσμα της νεας πλεκτάνης του Βριγγα, ηταν να αφαιρεσει ο Νικηφόρος όλα τα στρατιωτικα αξιωματα ,από τον Ιωαννη, και να τον θεσει σε κατ οικον περιορισμο. η Ελλαδα εχασε για εκεινο το διαστημα, τον δευτερο γεναιοτερο κατά σειρα πολεμιστη, και στρατηγο. Η Συνεχεια όμως ηταν ακομη πιο τραγικη, καθως ,κατά την δευτερη συνομωσια , κατά της ζωης του Νικηφορου του β, ο Ιωαννης πλεον πληγωμενος από την αδικια που του εκανε ο θειος του ,δεν θα κανει απολυτος τιποτα , για να σταματησει τους συνομωτες. Το τραγικο δεν ηταν αυτό, αλλα ηταν και συμφωνος, να δολοφονηθεί ο θειος του. Ο κοσμος του Ιωαννη ειχε καταρευσει, το ίνδαλμα του, ο θειος του, που τοσο λατερυε , που τοσο θαυμαζε, τον ειχε πληγωσει ανεπανόρθωτα. Ενας άλλος Ιωσηφ, ο Μαγιστρος ιωσηφ τραχωνειατης, επι βασιλειας Ελληνα βασιλεως Ρωμανου του δ Διογενη, με εντολη της εωσφορικης πολιτικης αριστοκρατιας, της Κωνσταντινουπόλεως, ηταν ο υπεύθυνος για την προδοσια στο Ματζικερτ, η οποια προδοσια, ειχε συνεπεια, την οριστικη απωλεια, του μεγαλυτερου μερους της Μικρας Ασιας,αλλα και την μονιμη εγκατασταση των τουρκων στην Μικρα Ασια ,μεχρι της ημερες που ζουμε εμεις σημερα ,εν ετη 2016. Ο Ρωμανος ο δ ειχε δωσει εντολη να πολιορκησει ο Ιωσηφ Τραχωνιατης, μια πολύ κοντινη πολη στο Ματζικερτ, την πολη Χλιατ. Ο Ιωσηφ ειχε μαζι του ολους τους επαγγελματιες στρατιώτες,του Ελληνικου (ρωμαικου ) αυτοκρατορικου στρατου. Ο αυτοκρατορας Ρωμανος ο δ, καθοταν εξω από το Ματζικερτ,με της εφεδρειες. Όταν εφτασε ο σελτζουκος σουλτάνος, αλπ αρσλαν, με το στράτευμα του για την τελικη μαχη, ο Ρωμανος ,εστειλε ειδοποιηση στον Τραχωνιατη, να επιστρεψει στο Ματζικερτ, μαζι με το στρατευμα. Αμεσως τοτε ο Ιωσηφ Τραχωνιατης, αγνοησε επιδεικτικα τον Ρωμανο ,με αποτέλεσμα να παρει τα πιο αξιόμαχα Ελληνικα στρατεύματα, και μεσω της Μεσοποταμιας, να γυρισει πισω στην Ελλαδα. Επισης ποτε να μην ξεχνατε μεταξυ ολων των προαναφερομενων,το τραγικο τελος ειχαν και οι Ηρωες του 1821 μ.Χ., οι οποιοι αλλοι θανατωθηκαν, παρανομα, και αλλοι πεθαναν επαιτες χωρις καμια συνταξη. Αυτό εγινε ,διοτι οι Ελληνες ηρωες τολμησαν να απελευθερωσουν την Ελλαδα, από τον οθωμανικο ζυγο. Το ιδιο τελος με ολους τους μεγαλους Ελληνες για τους ιδιους λογους ειχε ο Γεωργιος Παπαδοπουλος. Αυτό διοτι από το 1830 μ.Χ., η Ελλαδα εγινε ένα ασημαντο προτεκτοραττο των ξενων δυναμεων. Ο Παπαδοπουλος τολμησε να αποτιναξει τον ζυγο των νεοταξιτων, με σκοπο να κανει την Ελλαδα παντοδυναμη, ηδη την ειχε κανει ανεξαρτητο κρατος. Πισω από ολους τους διωγμούς ολων των μεγαλων Ελληνων ηγετων από την αρχαιοτητα μεχρι σημερα βρισκεται ο ιδιος λαος. Κλεινοντας ένα ακομη αρθρο , θα αναφερω την καθιερωμενη πλεον ευχη ,εκκληση, που είναι ταυτόχρονα και ορισμος, του νεοελληνικου εθνικισμου. Για αυτό ως Μανουηλ Αγγελος Γιαννόπουλος σας υπενθυμιζω για πολλοστη φορα, οτι γνήσιοι Ελληνες εθνικιστες, είναι μονον οσοι ζητουν καθημερινα την εφαρμογη του αρθρου 120 του Ελληνικου συνταγματος. Ακομη γνήσιοι Ελληνες Χριστιανοι εθνικιστες, είναι οσοι στηριζουν, ο ενας τον άλλο σε όλα τα επιπεδα, ηθικο, κοινωνικο, οικονομικο. Γνήσιοι Ελληνες χριστιανοι εθνικιστες , είναι οσοι πηγαινουν τα παιδια τους σε μουσικα σχολεια, στην εκκλησια, στο αθλημα του παγκρατιου, ενώ μαθαινουν στα παιδια τους την πραγματικη Ελληνικη ιστορια, και να ζουνε παντοτε ηθικα. Επισης οι Ελληνες εθνικιστες , προστατευουν , παντοτε , τους ηλικιωμένους που πουλανε καστανα, χορτα, κουλουρια, λιβανι, σκορδα για να επιβιωσουν, όπως προστατευουν παντοτε της Ελληνιδες από τους λαθρο, για να μην εχουν την τυχη της Μυρτους. Ευχομαι να αναστηθεί ο Χριστος πραγματικα μεσα στις καρδιες ολων των Ελληνων, για να εχουμε δικαιωμα στην Εθνικη και ατομικη επιβίωση. Επαναλαμβανω είναι τραγικη ειρωνια, και παρα πολύ μεγαλη προσβολή προς τον Χριστο αυτην την εποχη οι σατανιστες να στηριζουν ο ενας τον άλλο σε όλα τα επίπεδα (οικονομικο, ηθικο, κοινωνικο. Στον αντιποδα αυτοι που δηλωνουν "χριστιανοι" να αδιαφορει ο ενας για τον άλλο ,ειτε να κανει κακο ο ένας στον άλλο. Από ολους τους προαναφερομενους, εξαιρείται, ένα μικρο μερος , βαση των παγκοσμιων μαθηματικων σταθερων, μετρον αριστον και μηδεν αγαν.

H ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ.


ΑΝΤΙΟ ΠΑΠΑΣΑΒΒΑ. 2 ΒΙΝΤΕΟ


ΕΝΤΡΟΜΟΙ ΟΙ ΝΕΟΑΞΙΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ.

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΓΡΥΠΑΙΟ.


ΓΥΝΑΙΚΑΡΕΣ.


ΓΙΒΒΩΝ Ο ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΣ (ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΣ Ο Α). ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ.


******

ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΑΔΗΛΩΣΕΙΣ Η ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΙΒΙΩΣΕΩΣ;


ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ. (οι λαθροεπήλυδες δεν μπορουν να διοικούν τους αυτόχθονες*).


H ΑΓΙΑ ΥΠΟΜΟΝΗ (ΕΛΕΝΗ ΔΡΑΓΑΣΗ) ΚΑΙ Η ΑΓΙΑ ΘΕΟΔΟΣΙΑ . ΓΡΑΦΕΙ Ο ΜΑΝΟΥΗΛ ΑΓΓΕΛΟΣ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive