Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

Η Ντούβλη ουρλιάζει για το παιδί της. Αποκαλύψεις-σοκ για πρώτη φορά από τη Μαριάννα! Η ζωή σαν παραμύθι κατέληξε εφιαλτική

Σε εφιάλτη έμελλε να εξελιχτεί το παραμύθι που νόμιζε ότι θα ζούσε με τον «πρίγκιπά» της η Μαριάννα Χατζηαθανασίου - Ντούβλη. Η γνωστή τηλεπερσόνα, που έχει απασχολήσει κατά καιρούς τα media, είχε κρατήσει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας το γεγονός ότι τον Σεπτέμβριο του 2014 έγινε μητέρα για δεύτερη φορά. ΑΠΟ ΤΟΝ  ΗΛΙΑ ΜΑΡΑΒΕΓΙΑ...

Ομως, δύο χρόνια μετά υψώνει κραυγή απόγνωσης και καταγγέλλει τον εκατομμυριούχο Μεξικανό πρώην σύντροφό της ότι άρπαξε τον γιο τους και τον κρατάει βίαια μακριά της.
Η Μαριάννα διατηρούσε σχέση από το 2013 έως το 2015 με τον επιχειρηματία Χοσέ Αλμπέρτο Μασέδο Νοριέγα, με τον οποίο απέκτησε το αγοράκι τους, ονόματι Αλμπέρτο. Οπως δηλώνει η ίδια στην «Espresso», έχει καταγγείλει τον εκατομμυριούχο για «απαγωγή και βίαιη κράτηση» του παιδιού.
«Τον περασμένο Ιούνιο συναντήθηκα με τον Μεξικανό πρέσβη στην Αθήνα ζητώντας τη βοήθειά του, προκειμένου να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να επιστρέψει κοντά μου ο μικρός μου γιος» λέει.
Η ιστορία, που θα μπορούσε κάλλιστα να προσφέρει υλικό για τη δημιουργία μεξικανικής σαπουνόπερας, ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2013. Τότε ένας Ελληνοαμερικανός κοινός φίλος της 32χρονης Μαριάννας και του 46χρονου Χοσέ Αλμπέρτο, που γνώριζε ότι ήταν και οι δύο singles, μεσολάβησε για να γνωριστούν.
«Αρχίσαμε να μιλάμε μέσω skype και βρήκαμε κοινό κώδικα επικοινωνίας. Σύντομα με κάλεσε στο Μεξικό, να τον συνοδεύσω στον γάμο του αδελφού του με την κόρη ενός πάμπλουτου κατασκευαστή στο Μοντερέι. Μάλιστα, όπως μου είχε πει τότε, θα έφερναν για την περίσταση μέχρι και το... τέμπλο από το Βατικανό! Εγώ αρνήθηκα να πάω και του αντιπρότεινα να συναντηθούμε αργότερα σε κάποια ευρωπαϊκή πρωτεύουσα» συνεχίζει η Μαριάννα, περιγράφοντας στην «Espresso» το χρονικό της γνωριμίας τους.
Σημειώνεται ότι ο κοινός τους φίλος είχε φροντίσει να ενημερώσει τον Μεξικανό επιχειρηματία για την «αμαρτωλή» στιγμή του παρελθόντος της όμορφης Ελληνίδας στον χώρο του θεάματος, για την οποία η ίδια μετάνιωσε οικτρά. Εκείνος, μάλιστα, φάνηκε να εκτιμά την ειλικρινή στάση της και γι' αυτό συνέχισε να επικοινωνεί μαζί της.
Μπάτλερ και λιμουζίνα
«Η πρώτη μας συνάντηση με τον Χοσέ Αλμπέρτο έγινε στη Ρώμη τον Ιούλιο του 2013. Καταλύσαμε σε μια σουίτα που είχε κλείσει ο ίδιος στο πολυτελές ξενοδοχείο “Rome Cavalieri” και στη συνέχεια μου πρότεινε να συνεχίσουμε τις διακοπές μας. Ετσι βρεθήκαμε στο εξωτικό Κανκούν, στο Μεξικό. Εκεί μείναμε στο “Nizuc Resort and Spa”, όπου περάσαμε και τα γενέθλιά μου, στις 21 Αυγούστου» αναφέρει η κοσμική Αθηναία.
Οπως ισχυρίζεται η ίδια, ο πρώην σύντροφός της, που προμηθεύει με βιομηχανικό υλικό μεγάλες επιχειρήσεις στο Μεξικό, ξόδεψε πολλά χρήματα κατά την παραμονή τους στο εξωτικό θέρετρο. Της είχε διαθέσει μπάτλερ και λιμουζίνα για τις μετακινήσεις της, ενώ τη γέμιζε συχνά με λουλούδια και δώρα, τα οποία της πρόσφερε πίνοντας μαζί της πανάκριβες σαμπάνιες Crystal.
«Τον Σεπτέμβριο του 2013 τον ενημέρωσα ότι έπρεπε να επιστρέψω στην Ελλάδα, καθώς θα ξεκινούσε τη νέα σχολική χρονιά του ο μεγάλος μου γιος, που όλο αυτό το διάστημα βρισκόταν στην Αθήνα με τη μητέρα μου. Εκείνος μου είπε πως δεν ήθελε να με αποχωριστεί και μου ζήτησε να μείνω μόνιμα στο Μεξικό, όπου βρίσκονται οι επιχειρήσεις του. Ηταν η πρώτη φορά που μου είπε ότι με θέλει μόνιμα κοντά του, δίνοντάς μου την υπόσχεση πως θα προχωρούσαμε στη συνέχεια σε επισημοποίηση της σχέσης μας. Δέχτηκα, λοιπόν, να μείνω και συγκατοικήσαμε στο πολυτελές διαμέρισμά του στο Μοντερέι. Φυσικά, εγώ του ζήτησα άμεσα να παντρευτούμε και εκείνος τότε μου έθεσε το δίλημμα: γάμος ή παιδί. Εγώ επέλεξα το παιδί, θεωρώντας ότι έπειτα απ' αυτό θα ερχόταν και ο γάμος» συνεχίζει την αφήγησή της η Μαριάννα.
Ομως, το παιδί δεν ήρθε αμέσως, αφού -όπως υποστηρίζει η πρώην τηλεπερσόνα- ο πρώην σύντροφός της αντιμετώπιζε ένα πρόβλημα υγείας.
«Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού μας στην Ελλάδα για τα Χριστούγεννα του 2013 συμφωνήσαμε να προχωρήσουμε σε εξωσωματική γονιμοποίηση επιστρέφοντας στο Μεξικό. Δεν χρειάστηκε, όμως, γιατί όταν ταξιδέψαμε πάλι στη Ρώμη για να κάνουμε Πρωτοχρονιά, διαπίστωσα ότι είχα μείνει έγκυος».
Ο γάμος και το διαζύγιο 
Η προσωπική ζωή της Μαριάννας υπήρξε πάντοτε τρικυμιώδης! Τον Ιούλιο του 2004 παντρεύτηκε με πολιτικό γάμο τον Χρήστο Ντούβλη, πατέρα του πρώτου γιου της. Ακολούθησε ο θρησκευτικός γάμος τους, που συζητήθηκε για το μέγεθος της χλιδής του. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι οι νιόπαντροι, αντί για στέφανα, φορούσαν κορόνες!
Εναν χρόνο μετά χώρισαν επεισοδιακά, δίνοντας ραντεβού στα δικαστήρια για να λύσουν τις διαφορές τους. Το 2008 η Μαριάννα έκανε σχέση με τον Αγγελο Γιαννακόπουλο, ιδιοκτήτη γνωστής αλυσίδας φούρνων, ο οποίος συνελήφθη αργότερα ως ο «εγκέφαλος» διεθνούς κυκλώματος σεξουαλικής εκμετάλλευσης αλλοδαπών γυναικών! Εκπληκτη η Μαριάννα είχε δηλώσει -αρχικά- σίγουρη για την αθωότητά του. Στη συνέχεια, ωστόσο, φρόντισε να κόψει κάθε παρτίδα μαζί του.
Η εγκυμοσύνη «στα κρυφά» και η κόλαση με άγριο ξύλο
«Το παιδί μας, που βαφτίστηκε Αλμπέρτο, γεννήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2014 σε ιδιωτική κλινική στο Μοντερέι» λέει η Μαριάννα Χατζηαθανασίου - Ντούβλη στην «Espresso».
Στο διάστημα της εγκυμοσύνης της επισκέφθηκε μόνο μία φορά την Ελλάδα. Ηταν, όμως, αρκετή για να διαρρεύσουν φήμες ότι περιμένει παιδί. Συνεργάτης της «Espresso» την είχε πετύχει τότε τυχαία στην Αθήνα με φουσκωμένη κοιλίτσα, αλλά εκείνη είχε αρνηθεί ότι ήταν έγκυος. Το ίδιο θα έκανε και αρκετό καιρό αργότερα, σε συνέντευξή της στην εφημερίδα μας, υποστηρίζοντας τότε ότι δεν έκανε δεύτερο παιδί και ότι ο σύντροφός της δεν ήταν Μεξικανός, αλλά... Ισπανός!
«Αυτά τα είπα διότι ο Χοσέ Αλμπέρτο μού ξεκαθάρισε από την πρώτη στιγμή της σχέσης μας ότι δεν ήθελε καμία δημοσιότητα» ισχυρίζεται τώρα η Μαριάννα και προσθέτει ότι κατά την εγκυμοσύνη της η συμπεριφορά του εκατομμυριούχου απέναντί της άρχισε ν' αλλάζει δραματικά.
«Φανταζόμουν ότι ένας άνθρωπος που ήθελε να κάνει μαζί μου ένα παιδί θα ήθελε και να με παντρευτεί κιόλας. Εκείνος, όμως, όσο του ζητούσα να επισημοποιήσουμε τη σχέση μας γινόταν όλο πιο επιθετικός! Ασκούσε πάνω μου ψυχολογική βία και, αφού γέννησα, πέρασε και στη σωματική βία. Εφτασε στο σημείο να με χτυπήσει ακόμη και μπροστά στον μεγάλο μου γιο, όταν είχε έρθει στο Μεξικό, γιατί με ζήλευε παθολογικά! Το χειρότερο απ' όλα, όμως, ήταν πως ανακάλυψα ότι έκανε και χρήση απαγορευμένων ουσιών. Ζούσα μια κόλαση στα χέρια του...» περιγράφει η Μαριάννα, η οποία επισκέφθηκε μόνο μία φορά την Ελλάδα με τον μικρό Αλμπέρτο, ώστε να γνωρίσει η μητέρα της τον δεύτερο εγγονό της.
Καλοκαιρινές διακοπές
Η τελευταία πράξη του... δράματος παίχτηκε τον Σεπτέμβριο του 2015. «Τότε ταξίδεψα στην Αθήνα από το Μεξικό μαζί με τον μεγάλο μου γιο, ο οποίος είχε περάσει μαζί μας τις καλοκαιρινές διακοπές του. Ο μικρός Αλμπέρτο έμεινε πίσω με τον Χοσέ Αλμπέρτο. Οταν αποφάσισα να επιστρέψω, εκείνος ακύρωσε το εισιτήριό μου και μπλόκαρε κάθε επικοινωνία μας, στο skype, στα social media, παντού! Το μόνο που μου είπε από το τηλέφωνο ήταν πως “δεν θα βλέπεις πια το παιδί σου ούτε από το skype”! Προσπάθησα με κάθε τρόπο να επικοινωνήσω με το παιδί μου, αλλά μάταια. Στην πορεία πληροφορήθηκα ότι έχει προχωρήσει σε καινούργια σχέση. Μια άλλη γυναίκα ζει πλέον στο σπίτι μου και πιθανότατα το παιδί μου τη φωνάζει “μαμά”! Δεν ξέρω τι να κάνω... Γι' αυτό τον Ιούνιο που μας πέρασε απευθύνθηκα στον πρέσβη. Δυστυχώς, δεν έχω κανένα νέο ακόμη. Από την πρεσβεία στο Μεξικό μού είπαν ότι χρειάζονται πολλά χρήματα για να βάλεις κάποιον δικηγόρο εκεί, ενώ και οι νόμοι είναι διαφορετικοί στο Μεξικό. Σκέφτομαι να πάρω το αεροπλάνο και να πάω, αλλά χρειάζονται πολλά χρήματα για κάτι τέτοιο και έτσι τα χέρια μου είναι “δεμένα”...» εξηγεί με απόγνωση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive