Δευτέρα 16 Ιανουαρίου 2017

Συνέντευξη του πρώην πρόξενού μας στην Κορυτσά Θεοδώρου Οικονόμου-Καμαρινού αποκαλύπτει την εθνική προδοσία. ΔΕΙΤΕ και ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ στα σχόλια.

Ο Θεόδωρος Καμαρινός παρέστη στην εκδήλωση για την 104η επέτειο της Απελευθέρωσης της Χειμάρρας, που έγινε στο Α' Νεκροταφείο Αθηνών Συνέντευξη του πρώην προξένου της Ελλάδας στην Κορυτσά κ. Θεοδώρου Οικονομού - Καμαρινού στην δημοσιογράφο Θωμαϊδα Παριανού. 
- ΕΡΩΤΗΣΗ:...
Κύριε Καμαρινέ, θα ήθελα να μου δώσεις μερικά βιογραφικά σου στοιχεία. ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Γεννήθηκα το 1960 στην Αθήνα, ο πατέρας μου ήταν υπάλληλος του Υπουργείου Παιδείας, η μητέρα μου ήταν γιατρός, έχω και δύο μικρότερες δίδυμες αδελφές. Έβγαλα τη Μαράσλειο, μετά πήγα στο Βαρβάκειο και μετά στην Νομική στο Δημοκρίτειο. Κατόπιν έκανα μεταπτυχιακά στην Αγγλία, στο Διεθνές Δίκαιο, Διεθνείς Σχέσεις, Δίκαιο της Θάλασσας κ.α. Ξεκίνησα ως δικηγόρος, σύντομα έδωσα εξετάσεις και πέρασα στην Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, στο Διπλωματικό Τμήμα, και έτσι ξεκίνησα την καριέρα μου ως διπλωμάτης, στις 15/1/1989.  - ΕΡΩΤΗΣΗ: Για να μπεις στο διπλωματικό σώμα, είχες κάποια βοήθεια, κομματική, ας πούμε?  ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οχι, παντού πέρασα με δημόσιο διαγωνισμό και δεν οφείλω τίποτα σε κανένα κόμμα.Αλλωστε, δεν είχα ποτέ πολιτικές διασυνδέσεις ούτε πολιτική στήριξη για οποιοδήποτε λόγο.   - ΕΡΩΤΗΣΗ: Που υπηρέτησες, ως διπλωμάτης και πως βρέθηκες στην Βόρειο Ήπειρο? ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Εργάστηκα 19 χρόνια στο εξωτερικό και υπηρέτησα σε πολλές θέσεις. Ξεκίνησα το 1992 στο Κουβέιτ, όπου μόλις είχε τελειώσει ο πρώτος πόλεμος της Ερήμου, μετά πήγα στην Ρουμανία, στην Κένυα, στην Νέα Ορλεάνη, στον ΟΗΕ, στην Ρωσία, και μετά στην Αλβανία, ως Γενικός Πρόξενος στην Κορυτσά, το τελευταίο μου πόστο. Πήγα το 2009 και έφυγα, ή μάλλον με διώξανε, το 2011.  - ΕΡΩΤΗΣΗ : Πριν συμβεί αυτό, πως ήταν οι σχέσεις σου με το τοπικό Ελληνικό στοιχείο? Σε τι κατάσταση βρήκες το Προξενείο?  ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Το λέω μετά παρρησίας, κανείς πρόξενος πριν από εμένα δεν ενεθάρρυνε το Ελληνικό στοιχείο. Αντίθετα, γινόταν στυγνή εκμετάλευσή του στο θέμα των θεωρήσεων. Εγώ διέλυσα αυτά τα κυκλώματα και αυτός ήταν ίσως ένας λόγος που το σύστημα τόσο με κυνήγησε, διότι, πιθανότατα, από τα προξενεία τα οποία έκαναν τέτοιου είδους δουλειές, κάποιο χρήμα κατέβαινε στο κέντρο και έμπαινε σε διάφορες τσέπες.. Φυσικά, δεν μπορώ να αποδείξω κάτι τέτοιο, αλλά η υποψία μου είναι αυτή και την εκφράζω. Συνεπώς, όταν πηγαίνει ένας καινούργιος πρόξενος εκεί, το Ελληνικό στοιχείο είναι επιφυλακτικό. Ούτε τον αγκαλιάζει , ούτε βγαίνει στους δρόμους. Πρέπει ο Πρόξενος αυτός να κερδίσει την αγάπη των ομογενών και την εμπιστοσύνη τους, αλλιώς δεν γίνεται τίποτα.  Όταν πήγα εκεί στο Προξενείο, βρήκα ένα μαύρο χάλι, και κυριολεκτώ. Το γραφείο του Προξένου ήταν βαμμένο σε μαύρο χρώμα, τα πατζούρια ήταν κλειστά, δεν υπήρχε κανένας φωτισμός και ο προκάτοχός μου ζούσε σαν «δράκουλας». Εργαζόταν σε ένα σκοτεινό δωμάτιο και δεν γνώριζε ούτε καν ποιό ήταν το προσωπικό του. Σύμφωνα με μαρτυρίες του Γενικού Επιθεωρητού της εποχής εκείνης, τον οποίον είχα την ευκαιρία να γνωρίσω καλά, δεν υπέγραψε καμμία θεώρηση σε όλη την διάρκεια της παραμονής του στο συγκεκριμένο πόστο (μιλάμε για ένα διάστημα τριών ετών). Γινόταν ο χαμός, από το προσωπικό που είχε αφήσει ανεξέλεγκτο. Υπήρχαν συγκεκριμένα άτομα, τα οποία εδιώχθησαν αργότερα και τα οποία έκαναν αυτή τη δουλειά, εν πλήρει αγνοία του Προξένου. Κάποιοι διοικητικοί υπάλληλοι εδιώχθησαν αργότερα, γιατί κατηγορήθηκαν ότι έκαναν εμπόριο θεωρήσεων (εισόδου στην Ελλάδα). Όλα αυτά απαιτούσαν ένορκη διοικητική εξέταση. Εγινε μάλιστα και έκτακτη επιθεώρηση από τον τότε Γενικό Επιθεωρητή του ΥΠΕΞ. Το πόρισμά του ήταν πολύ σωστό.  Δυστυχώς όμως, κάποιοι εγκάθετοι στην κεντρική υπηρεσία (στην Ελλάδα) φρόντισαν το πόρισμά του να μην παράγει κανένα αποτέλεσμα. Μάλιστα, ο προκάτοχός μου προήχθη. Έγινε και πρέσβης στην συνέχεια, αφού το Πειθαρχικό Συμβούλιο, στο οποίο είχε παραπεμφθεί , τον αθώωσε για όλα του τα παραπτώματα. Ενώ τα δικά μου παραπτώματα ήταν πολύ ελαφρότερα από τα δικά του, εγώ τιμωρήθηκα με 3μηνη αργία και τρίμηνη στέρηση μισθού, ενώ αυτός αθωώθηκε. Καλό είναι να γίνονται και κάποιες συγκρίσεις.  - ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι ήταν αυτό που οδήγησε στην στοχοποίησή σου? Ποιες ήταν οι περαιτέρω αντιδράσεις και ενέργειες?  ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Η αντιπαλότητα ξεκίνησε από τότε σχεδόν που ανέλαβα την διεύθυνση του Προξενείου. Ο τότε Διευθυντής της αρμόδιας Βαλκανικής Διεύθυνσης – στην οποία υπαγόταν το Γεν. Προξενείο Κορυτσάς (η Αλβανία και γενικά όλα τα βαλκανικά κράτη) - ήταν ένας άνθρωπος που είχε μεγάλη ιδέα για τον εαυτό του. Ήταν πολύ αλαζών, δεν ανεχόταν να τον παρακάμπτεις ή με κάποιο τρόπο να μειώνεις το υπηρεσιακό του status όπως αυτός νόμιζε. Πήγα να ενημερώσω τον τότε Νομάρχη Θεσσαλονίκης Π. Ψωμιάδη για την κατάσταση που επικρατούσε στην Κορυτσά, κάνοντας μια γενική ενημέρωση, χωρίς να παραθέσω κανένα απόρρητο υπηρεσιακό στοιχείο. Ο Διευθυντής εξεμάνη γιατί δεν ζήτησα την άδειά του, για να πάω να ενημερώσω έναν δημόσιο φορέα, και ήθελε να με περάσει από πειθαρχικό συμβούλιο.  Επίσης, όπως προανέφερα, κάποιοι έκαναν εμπόριο με τις θεωρήσεις και έπαιρναν μίζα από αυτό, οπότε εγώ αναγκάστηκα να τους αντικαταστήσω. Το Ελληνικό κράτος είχε την πολιτική της μη – επεμβάσεως στα θέματα που είχαν να κάνουν με την ελληνική μειονότητα, αντίθετα με ό,τι συμβαίνει με όλα τα άλλα κράτη, τα οποία επεμβαίνουν υπέρ των εκτός συνόρων μειονοτήτων τους, στα κράτη που αυτές διαμένουν. Τέλος πάντων, είχαν δοθεί πολλές αφορμές, αλλά τα γεγονότα που προηγήθηκαν της αιτίας που δημιούργησε το πρόβλημα έχουν ως εξής  - Το αλβανικό κράτος είχε αποφασίσει να κάνει απογραφή πληθυσμού, την πρώτη μετά την κατάρρευση του κομμουνισμού στην οποία θα αναγράφονταν το θρήσκευμα και η εθνική ταυτότητα των απογραφομένων.  - Τον Φεβρουάριο του 2011, περίπου 30 μέρες πριν διεξαχθεί η απογραφή, και επ' ευκαιρία της επετείου των 20 ετών από την ίδρυση της ὈΜΟΝΟΙΑΣ’, οργάνωσα μία εκδήλωση στην Κορυτσά. Εκεί υπεστήριξα δημοσίως ότι υπάρχουν Έλληνες στην Κορυτσά, των οποίων τα μειονοτικά δικαιώματα πρέπει να προστατεύονται και ότι, γενικώς, μέσα στην περιοχή της Βορείου Ηπείρου. πρέπει να προστατεύονται τα δικαιώματα της ΕΕΜ.  Αυτό προκάλεσε την άμεση αντίδραση του Υπουργείου Εξωτερικών της Αλβανίας: κάλεσαν τον πρέσβη εκεί για να απολογηθεί σε σχέση με αυτά που είπα εγώ στην Κορυτσά. Ο πρέσβης, αντί να στηρίξει τα όσα είπα, δήλωσε ότι αυτά ήταν ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΜΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ, τις οποίες ο ίδιος ΔΕΝ ΑΣΠΑΖΕΤΑΙ ως πρέσβης της Ελλάδος στα Τίρανα. Σε ένα άλλο κράτος, θα τον είχαν ανακαλέσει πίσω στο κέντρο. Αντιθέτως, ο άνθρωπος αυτός ανταμείφθηκε. Εγώ αυτό που είπα ήταν ότι «Στην Κορυτσά υπάρχουν Έλληνες». Οι Αλβανοί δεν αναγνωρίζουν την Κορυτσά ως μειονοτική ζώνη και το Ελληνικό Υπουργείο των Εξωτερικών, επειδή δεν θέλει να δυσαρεστήσει τους Αλβανούς, δεν την αναγνωρίζει και εκείνο ως Ελληνική μειονοτική ζώνη. Το ίδιο συμβαίνει στην Χειμάρρα, στους Αγίους Σαράντα και σε άλλες περιοχές, σύμφωνα με την αυθαίρετη αναγνώριση μειονοτικών περιοχών που είχε κάνει ετσιθελικά ο Ενβέρ Χότζα.  Το επίσημο Αλβανικό κράτος δεν δέχεται ότι υπάρχουν Έλληνες στην Κορυτσά. Εγώ όμως, με τις κάπου 60 επισκέψεις που έκανα σε χωριά της περιοχής, κατάφερα στην απογραφή να αποσπάσω 35.000 δηλώσεις ελληνικής καταγωγής, κάτι το οποίο δεν συγκίνησε καθόλου και μάλλον δυσαρέστησε το ελληνικό ΥΠ.ΕΞ. Ο τότε Γενικός Γραμματέας μάλιστα, είχε το θράσος να γράψει στην συνέχεια και ένα βιβλίο για να μας πει πόσο σπουδαίος ήταν και τί επέτυχε κατά την διάρκεια της θητείας του στο πόστο αυτό. Στην συνέχεια και μετά δύο μόλις μέρες, με κάλεσαν στην Αθήνα δήθεν για “διαβουλεύσεις” αλλά στην πραγματικότητα για να μου κάνουν ‘συστάσεις’.  - ΕΡΩΤΗΣΗ: Εκτιμώ ότι το γεγονός ότι ήσουν σωστός και αξιοπρεπής στην δουλειά σου, μη επιτρέποντας κανενός είδους ατασθαλία στην υπηρεσία σου, ήταν αυτό που τους είχε ενοχλήσει και ζητούσαν μία αφορμή για να σε ανακαλέσουν, όπως και έγινε. Τι αντιμετώπιση είχες στην Αθήνα?  ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ναι, έτσι είναι. Επί δύο χρόνια δεν πήρα καμία οδηγία, πολιτική ή άλλη, από το ΥΠ.ΕΞ., ούτε καν να βαφτούν τα παράθυρα. Και όταν τον Φεβρουάριο 2011 με ανακάλεσαν προσωρινά στην Αθήνα (με κυβέρνηση ΠΑ.ΣΟ.Κ., Πρωθ. Γ. Παπανδρέου) ο τότε ΥΠ.ΕΞ. Δ. Δρούτσας με κάλεσε τυπικά για διαβουλεύσεις αλλά στην πραγματικότητα για να απολογηθώ και να μου κάνει και συστάσεις κλπ. Στην συνάντησή μας ήταν παρών και ο Γενικός Γραμματέας και ο Δ/ντής της Βαλκανικής Δ/νσεως που προαναφέραμε, και μου είπε ο Δρούτσας επί λέξει : «Κύριε Καμαρινέ, δεν γνωρίζεται ότι ο όρος ‘Βόρειος ΄Ηπειρος’ δεν χρησιμοποιείται στο ΥΠ.ΕΞ. ?» και του είπα: «Αυτό, κ. Υπουργέ, πρέπει να το υποστηρίξετε δημοσίως». Αυτοί προφανώς, επειδή αισθάνθηκαν θιγμένοι, αποφάσισαν την καταστροφή μου. Συνέχισα να έχω αλλεπάλληλες συναντήσεις με διαφόρους. Η τελευταία μου συνάντηση ήταν με τον Δ/ντή Βαλκανικών Υποθέσεων, ο οποίος που είπε μία φράση που δεν θα την ξεχάσω: «Άμα δεν παίρνεις οδηγίες, δεν πρέπει να κάνεις τίποτα», και του λέω: «Δηλαδή, να είμαι τουρίστας?» και μου λέει «Ναι, να κάθεσαι εκεί και να μην κάνεις τίποτα». Και το δεύτερο που μου είπε ήταν «Τώρα είσαι ήρωας, αλλά σε δύο χρόνια, να δεις τι θα πάθεις».  Στο τέλος του μηνός Φεβρουαρίου 2011, επέστρεψα στην Κορυτσά χάρις στον θόρυβο που δημιουργήθηκε στα ΜΜΕ και κυρίως στο διαδίκτυο.Η απογραφή έγινε τελικά τον Οκτώβριο. Ενώ βρισκόταν ακόμη σε εξέλιξη, περί τις 15 Οκτωβρίου, ήρθε ο Πρέσβης της Ελλάδος από τα Τίρανα στο σπίτι μου στην Κορυτσά για να μου πει ότι θα πρέπει να φύγω νωρίτερα για την Ελλάδα, “γιατί οργανώνονταν αντιδράσεις εις βάρος μου”. Τελικά ως ημέρα αναχωρήσεώς μου συνεννοηθήκαμε να είναι η 19η Οκτωβρίου. Και ενώ η ημερομηνία αυτή ήταν μυστική και την γνώριζε μόνο ο πρέσβης και εγώ, την μέρα που έφευγα ήρθαν δύο λεωφορεία με Τσάμηδες από την Αυλώνα που φώναζαν στην κεντρική πλατεία της Κορυτσάς «Φεύγει ο δολοφόνος, ο κακούργος με το μπουφάν (!)», κλπ. Μάλιστα, ο αρχηγός τους, Σφετίμ Ιντρίζι, έγραψε αργότερα και άρθρο που έλεγε «Εγώ τον έδιωξα τον Πρόξενο από την Κορυτσά, τον κακούργο με το μπουφάν». Προφανώς, η μέρα της αναχώρησής μου διέρρευσε μέσα από την πρεσβεία και για το συμβάν αυτό δεν υπήρξε καμία διαμαρτυρία εκ μέρους του Ελληνικού Κράτους.  - ΕΡΩΤΗΣΗ: Τι συνέβη όταν επέστρεψες στην Αθήνα?  ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πραγματοποίησαν την απειλή τους. Με εδίωξαν και με έστειλαν στον Εισαγγελέα. Βάσει ανώνυμης επιστολής, ίσως κατασκευασμένης στο Υπουργείο Εξωτερικών, πραγματοποιήθηκε ένορκη διοικητική εξέταση στην Κορυτσά και βρήκαν δήθεν ότι εγώ εξέδιδα πλαστά έγγραφα και ότι κάλυπτα υπαλλήλους, οι οποίοι ή κατασκεύαζαν ή διοχέτευαν όλα αυτά τα πλαστά έγγραφα και αυτό γινόταν κατ’ εξακολούθηση. Τα δήθεν στοιχεία αυτά τα “ανεκάλυψε” μία συνάδελφος, η οποία αμοίφθηκε στην συνέχεια (έγινε Γενική Δ/ντρια Ευρωπαϊκών Υποθέσεων, για τον ρόλο της σε αυτή την ιστορία). Ετσι με παρέπεμψαν στον Εισαγγελέα, με συνέπεια το καλοκαίρι του 2012 να με καλέσει μία προανακρίτρια στο Πρωτοδικείο, η οποία με παρέπεμψε σε δικάσιμο, κατ’ ευθείαν. Και για να μην πολυλογούμε, το Εφετείο Αθηνών με αθώωσε τελεσιδίκως τον Φεβρουάριο του 2013.  Επί δυόμισι χρόνια, το ΥΠ.ΕΞ. αρνήθηκε να εφαρμόσει την απόφαση του Εφετείου και, λίγο πριν εκδοθεί, συγκάλεσε και Πειθαρχικό Συμβούλιο και μου επέβαλε περαιτέρω ποινή τριών μηνών αργίας και αντίστοιχη στέρηση μισθού. Προσέφυγα στο ΣτΕ και η σχετική απόφασή του εξεδόθη αρχές Απριλίου, φέτος. Με δικαίωσε και ακύρωσε όλες τις αποφάσεις του Πειθαρχικού. Τελικά, τις δύο υπέρ μου δικαστικές αποφάσεις, τις εφήρμοσε το ΥΠ.ΕΞ. μόλις τον περασμένο Οκτώβριο, αφού είχαν γίνει και κάποιες ενέργειες από πλευράς μου. Εκτός από τον μισθό που μου στέρησαν για τρεις μήνες, όπως προανέφερα, επί ένα χρόνο μου είχαν στερήσει και το ένα τέταρτο των αποδοχών μου και με είχαν θέσει σε αργία, κάνοντας χρήση του κατάφορα αντισυνταγματικού νόμου Μανιτάκη που καταδίκαζε τους δημοσίους υπαλλήλους, οι οποίοι παραπέμπονταν στα Πειθαρχικά Συμβούλια, χωρίς να έχει αποδειχθεί ακόμα η ενοχή τους. Δηλαδή, καταδίκαζε εκ των προτέρων τους κατηγορουμένους, πριν ακόμα εκδοθεί απόφαση που να τους καταδικάζει. Ο νόμος αυτός έχει τώρα ουσιαστικά πέσει σε αχρησία, αν και δεν νομίζω ότι καταργήθηκε ποτέ.  - ΕΡΩΤΗΣΗ: Μήπως έχεις πληροφορίες για την κατάσταση που υπάρχει σήμερα στο Προξενείο της Κορυτσάς? Η δική σου ζωή πως είναι σήμερα?  ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Δυστυχώς, κανείς πρόξενος μετά από εμένα, ειδικά ο διάδοχός μου, που ήταν πολύ φοβισμένος, και αυτοί που πήγαν μετά, δεν τόλμησαν να ακολουθήσουν το δικό μου τρόπο ενέργειας, και ό,τι είχα δημιουργήσει εγώ κατεστράφη. Σήμερα οι ομογενείς έχουν σκύψει πάλι το κεφάλι και κανείς δεν τολμάει να πει κουβέντα. Επιπλέον, έχουν σοβαρά προβλήματα με τον σημερινό πρωθυπουργό Έντι Ράμα και την κυβέρνησή του..  Σε εμένα σήμερα έγινε κάποιο είδος αποκατάστασης. Μου έδωσαν πίσω τον συντάξιμο χρόνο υπηρεσίας μου και ένα πολύ μικρό μέρος των χρημάτων που μου είχαν κατάσχει αφού τα επιστραφέντα φορολογήθηκαν με συντελεστή 53%!. Όπως καταλαβαίνεις είναι κάτι ασήμαντο, σε σχέση με τα έξοδα που έκανα. Σήμερα βρίσκομαι σε μία Υπηρεσία Διοικητικών και Δικαστικών Υποθέσεων, όπως ονομάζεται. Εργάζομαι υπό κανονικές συνθήκες, αλλά είμαι ουσιαστικά παροπλισμένος, μη έχοντας σοβαρό αντικείμενο και μη γνωρίζοντας τι θα γίνει στο μέλλον. Δεν με προήγαγαν, εξάλλου, με άφησαν στάσιμο, βρίσκοντας κάποιες φθηνές δικαιολογίες. Τους έχω προσβάλει εκ νέου στο Εφετείο για την μη προαγωγή μου και έτσι θα τελειώσει και η καριέρα μου, δηλαδή στα Δικαστήρια.  ΄Εχω πολύ καλούς φίλους και ομοϊδεάτες, οι οποίοι με εκτιμούν και εγώ τους εκτιμώ, και αυτό μου φτάνει. Μπορώ επίσης να πιστοποιήσω ότι υπήρξε απόρρητο έγγραφο από την Βαλκανική Δ/νση προς τον Υπουργό που διαδέχθηκε τον Δ. Δρούτσα, το οποίο υπεστήριζε ότι πρέπει να εξαλβανιστεί η Εθνική Ελληνική Μειονότητα και ότι πρέπει πλέον να αποκτήσει μία θέση folklore, μέσα στην Αλβανική κοινωνία, δηλ. τους αντιμετώπιζε ως Αλβανούς, οι οποίοι είχαν επηρεαστεί από την ελληνική πολιτιστική παράδοση και, υπό την έννοια αυτή, ήταν ένα τουριστικό αξιοθέατο, για την Αλβανία. Αυτή είναι η τύχη που επιφυλάσσεται στους Βορειοηπειρώτες και στην Βόρειο Ήπειρο, η οποία έχει εγκαταλειφθεί και ως έννοια και εν τοις πράγμασι. Το ελληνικό κράτος, ουδόλως επεμβαίνει είτε υπέρ των Βορειοηπειρωτών, είτε για να διατηρήσει το θέμα των ελληνικών διεκδικήσεων, το οποίον από την εποχή του Ανδρέα Παπανδρέου, με το «δεν διεκδικούμε τίποτα...» έχει κλείσει.  Και όταν οι Αλβανοί προβάλλουν θέματα ‘Αλβανικής Άρτας, Αλβανικών Ιωαννίνων’ κλπ, καλό θα είναι να θυμόμαστε και εμείς ότι υπάρχει μία εδαφική διεκδίκηση στην Βόρειο ΄Ηπειρο. Υπάρχουν και οι Τσάμηδες, που είναι ιδιαίτερα επικίνδυνοι. Ο αρχηγός τους Σφετίμ Ιντρίζι, με χαρακτηρίζει ως «ο κακούργος με το μπουφάν» και μόλις έμαθαν ότι χρησιμοποίησα τον όρο «Βόρειος ΄Ηπειρος», οι Τσάμηδες ξεκίνησαν επανάσταση.  Θα οικτίρω εσαεί την τότε υπηρεσιακή ηγεσία του ΥΠ.ΕΞ. όπως και την τότε πολιτική ηγεσία, οι οποίες διέπραξαν αμάρτημα εις βάρος του Ελληνισμού της Κορυτσάς αλλά και όλης της Β. Ηπείρου.Θεωρώ ότι πρόκειται για εσχάτη προδοσία. Τους οικτίρω όλους.  Κύριε Καμαρινέ, σε ευχαριστώ πάρα πολύ!!!  
ΘΩΜΑΪΣ ΠΑΡΙΑΝΟΥ
http://koukfamily.blogspot.bg/

6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος είπε... Η Ελλάδα, στην προσπάθεια της να διεκδικήσει τη Βόρεια Ήπειρο, έκανε πολλές προσπάθειες ώστε να εξελληνίσει τους Βλάχους της Αλβανίας. Σε ορισμένα βιβλία στην ελληνική βιβλιογραφία, δεν αναφέρονται καν οι Βλάχοι ως ξεχωριστή ομάδα/εθνότητα αλλά συνυπολογίζονται με τους Έλληνες, με αποτέλεσμα έτσι να διογνώνεται τεχνιτά ο αριθμός των Ελλήνων της Αλβανίας. Συνήθως οι Έλληνες μιλάνε για 400.000 βορειοηπειρώτες Έλληνες, αλλά σε ορισμένα βορειοηπειρωτικά έντυπα αναφέρεται και ο αριθμός των 700.000. Αυτό μπορεί να προκαλέσει μόνο γέλιο σε όσους γνωρίζουν την πραγματικότητα και την ελληνική προπαγάνδα. Ο Αμερικανός (βλάχικης καταγωγής) καθηγητής Tom Winnifrith, ο οποίος θεωρούσε τους Βλάχους της Αλβανίας ως απόγονους εκλατινισμένων Ιλλυριών και Θρακών, υπολογίζει τον πληθυσμό τους γύρω στους 50.000 με 200.000. (Tom Winnifruth, Romanized Illyrians & Thracians, ancestors of the modern Vlachs. Badlands-Borderland, 2006) Στην προσπάθεια του εξελληνισμού των Βλάχων της Αλβανίας, η Ελλάδα χορηγούσε σχετικά εύκολα βίζες, άδειες εργασίας και υποτροφίες για τα παιδιά τους, την ίδια στιγμή που με δυσκολία τις έδινε στους καθεαυτό Έλληνες της μειονότητας, καθώς επίσης παλαιότερα έδινε σε πολλούς Βλάχους από ένα χρηματικό ποσό (γύρω στα 350 ευρώ). Οι σύλλογοι των Ελληνόφρονων Βλάχων, διαχειρίζονταν την παροχή των αδειών εργασίας και της βίζας, εκδίδοντας πιστοποιητικά που να αποδείκνυαν την βλάχικη καταγωγή των αιτούντων. 16 Ιανουαρίου, 2017 01:41

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος είπε... Τον Οκτώβριο του 2011 έγινε απογραφή του πληθυσμού στην Αλβανία. Ο Πρόξενος της Ελλάδας στην Κορυτσά (τότε), Θεόδωρος Οικονόμου-Καμαρινός, κατά τη διάρκεια μίας εδήλωσης προέτρεψε τους Βλάχους της περιοχής να απογραφούν και να δηλώσουν Έλληνες. Είχε μάλιστα τη βοήθεια ορισμένων ελληνοφρόνων Βλάχων της περιοχής, ενταγμένων στη μειονοτική ελληνική οργάνωση ‘Ομόνοια’. Είπε ο Πρόξενος: «Στην Κορυτσά υπάρχουν Έλληνες και πρέπει να απολαμβάνουν μειονοτικών δικαιωμάτων, όπως όλοι οι Έλληνες της Βορείου Ηπείρου και της υπόλοιπης Αλβανίας». Επίσης, κάλεσε τους εκτός μειονοτικών περιοχών Βορειοηπειρώτες να δηλώσουν την ελληνική τους καταγωγή στην απογραφή πληθυσμού, λέγοντας πως οι Βλάχοι της Αλβανίας έχουν ελληνική συνείδηση! Μία μικρή μερίδα των Βλάχων της Αλβανίας ακολούθησε τις υποδείξεις του Έλληνα Προξένου και του πρόεδρου του παραρτήματος της Ομόνοιας στην Κορυτσά, Ναούμ Ντίσο (Naum Disho). Ο Σύλλογος Βλάχων της Αλβανίας (Shoqata ‘Arumunët e Shqipërisë’) αντέδρασε στις δηλώσεις του Έλληνα Πρόξενου στην Κορυτσά. Ο πρόεδρος του εν λόγω συλλόγου (ιδρύθηκε στις 24 Οκτωβρίου του 1991, μετά την πτώση του κομμουνιστικού καθεστώτος), Βανγκέλ Σούνντι (Vangjel Shundi), τεκμηρίωσε με εθνογραφικά, γλωσσικά και ιστορικά στοιχεία ότι οι ερχόμενοι στην Αλβανία τη 2η χιλιετία μ.Χ. από την Ιταλία και τη Δακία Βλάχοι, είναι οι Βλάχοι ή Αρουμάνοι της Αλβανίας και δεν έχουν σχέση με τον ελληνικό πληθυσμό. Σχετικά, ο Shundi αναφέρεται και στη ‘Διακήρυξη του Αλβανικού Λαού’, εκδοθείσας από τον αλβανικό σύλλογο ‘Drita’ στο Βουκουρέστι την 26η Μαϊου 1889. Ο σύλλογος ‘Arumunët e Shqipërisë’ είναι ένας πολιτισμικός σύλλογος από 1991. Έχει 16 παραρτήματα σε διάφορες περιοχές της χώρας, όπως σε Τίρανα (Tiranë), Λούσνια (Lushnjë), Ελμπασάν (Elbasan), Πόγραδετς (Pogradec), Κορυτσά (Korçë), Φίερ (Fier), Σελενίτσα (Selenicë), Πρεμετή (Përmet), Κουτσόβα (Kuçovë), Δυρράχιο (Durrës), Λιμπράζντ (Librazhd), κ.α. Ο κεντρικός επικεφαλής του συλλόγου εδρεύει στα Τίρανα. Οι εκλογές στα ηγετικά όργανα του συλλόγου γίνονται κάθε τέσσερα χρόνια. Διοργανώνονται διάφορα διεθνή φεστιβάλ και συμπόσια σχετικά με την ιστορία και τα έθιμα των Βλάχων, η επέτειος της εθνικής ημέρας των Βλάχων (η 23η Μαΐου) κ.α. Μέρος της δραστηριότητας του συλλόγου επίσης ήταν η έκδοση διάφορων βιβλίων και κειμένων σχετικά με την ιστορία των Βλάχων, λογοτεχνικά γραπτά στη βλάχικη γλώσσα, όπως και η εδώ και 10 χρόνια έκδοση της εφημερίδας Fratia (Φράτια) - σημαίνει 'Αδερφότητα' - μηνιαία εφημερίδα σε 2 γλώσσες (αλβανικά και βλάχικα). Να αναφερθούν εδώ και οι δύο τόμοι της Ιστορίας των Βλάχων, οι πάνω από 5 τόμοι με ποιήματα Βλάχων συγγραφέων της Αλβανίας, το βιβλίο 'Tragjedia e Voskopojës' (Τραγωδία της Μοσχόπολης), μονογραφία περισσοτέρων από 200 σελίδες σε 2 γλώσσες (αλβανικά και βλάχικα), κ.α. 16 Ιανουαρίου, 2017 01:42

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος είπε... Ο πρόεδρος του Συλλόγου Βλάχων της Αλβανίας λοιπόν έχει πει σε ρεπορτάζ του τηλεοπτικού καναλιού ‘TV Klan’ ότι οι παλαιοί τάφοι στην Κορυτσά φέρουν επιγραφές στην αρουμάνικη γλώσσα, η οποία ομοιάζει πολύ με την αλβανική γλώσσα. Σύμφωνα με τον Shundi, ο Έλληνας Πρόξενος στις δηλώσεις του: «…Πηγαίνετε να δείτε τους τάφους των παππούδων σας σε τι γλώσσα είναι γραμμένοι και τότε σκεφτείτε για το πως πρέπει να πράξετε. Σε αυτούς του τάφους οι πατεράδες σας έχουν γραφεί με ελληνικά ονόματα και η μάχη δεν τελειώνει με την απογραφή του ελληνικού πληθυσμού. Πρέπει να μάθετε τα δικαιώματα των μειονοτήτων και τα δικαιώματα αυτά πρέπει να εφαρμοστούν σε όλους τους τομείς του αλβανικού κράτους και ειδικά στην περιοχή που αντιπροσωπεύει την Βόρειο Ήπειρο…» (προσπαθώντας να επηρεάσει τους Βλάχους της Κορυτσάς ώστε να δήλωναν Έλληνες στην απογραφή) αναφερόταν στους καινούργιους τάφους των μεταναστών στην Ελλάδα, οι οποίοι για διάφορους λόγους έχουν μεταβάλει την ταυτότητά τους και μετά θάνατον θάβονται στην Κορυτσά. Οι παλιές ελληνικές επιγραφές στους τάφους και σε διάφορα κτήρια της περιοχής, δεν αποδεικνύουν αυτομάτως ελληνικότητα, καθώς επί πολλά χρόνια η γλώσσα στις θρησκευτικές εκκλησιαστικές τελετές ήταν τα ελληνικά, υπό την ασφυκτική και αφομοιωτική καθοδήγηση του Πατριαρχείου της Κωνσταντινούπολης. Μέχρι το 1937 άλλωστε η Ορθόδοξη Εκκλησία της Αλβανίας ανήκε στο Οικουμενικό Πατριαρχείο και η επίσημη εκκλησιαστική γλώσσα ήταν τα Ελληνικά. Και να θυμήσω εδώ κάτι για όσους δεν το γνωρίζουν. Γιατί το 1906 ο Έλληνας επίσκοπος της Κορυτσάς απαγόρευσε στους Βλάχους να θάβουν τους νεκρούς τους στο ορθόδοξο νεκροταφείο; (Arkivi privat i familjes Balamaci) Ο Δανιήλ Μοσχοπολίτης (1754-1825), υπήρξε γνωστός Βλάχος λόγιος από την Μοσχόπολη, μαθητής του Θεόδωρου Καβαλιώτη, καθηγητή και διευθυντή της Νέας Ακαδημίας Μοσχοπόλεως. Ο Δανιήλ υπήρξε ιδιαίτερα γνωστός ως λόγιος και καθηγητής της Νέας Ακαδημίας, του περίφημου εκπαιδευτικού ιδρύματος που λειτουργούσε στην Μοσχόπολη τον 18ο αιώνα. Ήταν επίσης ο πρώτος που συνέγραψε τετράγλωσσο λεξικό (ελληνικό, βουλγαρικό, βλάχικο και αλβανικό) το 1794. Το έργο αυτό αποσκοπούσε στον εξελληνισμό των μη ελληνόφωνων πληθυσμών των Βαλκανίων, όπως παραδέχεται και ο ίδιος. Στο προοίμιο του έργου χαρακτηριστικά καλεί όλους να μάθουν ρωμαϊκά/ρωμαίικα (ελληνικά) και να γίνουν Ρωμαίοι (Έλληνες): «Aλβανοί, Βλάχοι, Βούλγαροι, αλλόγλωσσοι χαρήτε κι’ ετοιμασθήτε όλοι σας Ρωμαίοι να γενήτε, βαρβαρικήν αφήνοντας γλώσσαν, φωνήν και ήθη… Δεν είναι πλέον δύσκολο να μάθετε Ρωμαϊκά και να μην βαρβαρίζετε με λέξεις πέντε δέκα… Ξυπνήσατε από τον βαθύν ύπνον της αμαθείας, Ρωμαϊκή γλώσσα μάθετε, μητέρα της Σοφίας…» (Αντώνης Κουτσουρής, «Η θέση της ελληνικής γλώσσας στη νοτιοανατολική Ευρώπη μετά το 1990 και η ελληνική πολιτική γλωσσικής διάχυσης», 2009) 16 Ιανουαρίου, 2017 01:43

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος είπε... Ας ξαναγυρίσουμε στις δηλώσεις του πρόεδρου του συλλόγου Arumunët e Shqipërisë. Όσον αφορά την εγγραφή στα δελτία απογραφής βάσει την εθνικότητας και του θρησκεύματος, για τον Vangjel Shundi το έντυπο του Ινστιτούτου Στατιστικής προσδιορίζει σαφώς την αρουμάνικη/βλάχικη καταγωγή και εκείνος τονίζει ότι η καταγωγή αυτή δεν υπάρχει λόγος να καταγραφεί ως ελληνική. Στις δηλώσεις του Έλληνα προξένου Θεόδωρου Οικονόμου-Καμαρινού, αντέδρασε και ο Βλάχος ιερέας της Κορυτσάς, Dhimitër Veriga: «Ο Πρόξενος μου είπε να δηλώσω Ελληνόβλαχος για να μου δόσει βίζα. Το ένοιωσα σαν περιφρόνηση, όπως είπα εγώ είμαι Αλβανόβλαχος, μου αρνήθηκαν τη βίζα.» δήλωσε ο ιερέας Dhimitër Veriga, στο τελεοπτικό κανάλι News24. Χαρακτήρισε ανεύθυνες τις δηλώσεις του Έλληνα προξένου στην Κορυτσά, ενώ τόνισε ότι οι Βλάχοι δεν είναι Έλληνες. «Οι Βλάχοι δεν είναι Έλληνες και η Κορυτσά δεν είναι ελληνική. Βλάχοι υπάρχουν και στην Ελλάδα. Εγώ που είμαι Αλβανόβλαχος, ποτέ δεν είπα σε αυτούς της Ελλάδας να δηλώσουν Αλβανοί. Αυτοί γιατί το κάνουν αυτό;» τόνισε ο ιερέας. Πολύ σωστά - κατά την προσωπική μου άποψη - Αλβανός πολιτικός (δεν έχει σημασία ποιος) είχε δηλώσει για την απογραφή πληθυσμού στην Αλβανία το 2011: «Αν στην Αλβανία δεν υπήρχαν χιλιάδες Αλβανοί πολίτες, οι οποίοι λαμβάνουν σύνταξη 300 ευρώ από την Ελλάδα και στην περίπτωση που δηλώσουν Αλβανοί θα τους τα κόψουν, αν δεν πιέζανε οι ελληνικές οργανώσεις απειλώντας τους Αλβανούς ότι αν δεν δηλώσουν Έλληνες θα ακυρώσουν τα έγγραφα των συγγενών τους που κατοικούν στην Ελλάδα, αν δεν είχαν διανεμηθεί εκατομμύρια ευρώ για να αγοράσουν μια ψεύτικη δήλωση, τότε σίγουρα δεν θα ήμουν κατά της εθνικής απογραφής.». 16 Ιανουαρίου, 2017 01:43 Ανώνυμος είπε... Ας δούμε τι κατέγραψε ο τηλεοπτικός σταθμός Top Channel σε ένα ρεπορτάζ του στο χωριό Boboshticë της Κορυτσάς. Οι κάτοικοι του χωριού ήταν θορυβημένοι, ιδιαίτερα μετά τις δηλώσεις του Έλληνα προξένου στην Κορυτσά, Θεόδωρου Οικονόμου. «Επί χρόνια, ο βλάχικος πληθυσμός, γίνεται αντικείμενο προσπάθειας, προκειμένου να χρησιμοποιηθεί από ορισμένους κύκλους, για να δημιουργήσουν μια ψεύτικη θεωρία ότι είναι ελληνικός πληθυσμός», αναφέρει το αλβανικό κανάλι. «Ο στόχος είναι ο ίδιος, όπως με τους Αλβανούς Ορθόδοξους, από κοινού με τους Βλάχους, να δημιουργηθεί μια τεχνητή αύξηση του αριθμού της ελληνικής μειονότητας στην Αλβανία.» «Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε έρθει απ' την Ελλάδα, οι περισσότεροι Βλάχοι έχουν έρθει από εκεί», είπε ο Ιλία Πέτρο (Ilia Petro), ένας απ' τους κατοίκους της Μπομποστίτσα. Στη Μπαμποστίτσα (Boboshticë), από ότι φαίνεται, η Ελλάδα έχει ριζώσει αρκετά με τα χρόνια και κατέλαβε μεγάλες προσπάθειες ώστε οι Βλάχοι ή οι 'Τσομπάν' - όπως αλλιώς είναι γνωστοί στην Αλβανία - να αλλάξουν την ταυτότητα τους, κάνοντας τους μια προσφορά που οι περισσότεροι τους δεν την αρνήθηκαν. «Ένας Έλληνας μας αποκάλεσε ομογενείς και μας έδωσε κάρτες ομογενούς.», είπε ο Θανάς Σάκα (Thanas Shaka), ένας άλλος κάτοικος, καθώς οι απαντήσεις των Βλάχων στο χωριό είναι παντού ίδιες. «Εγώ είμαι Έλληνας και όλοι οι Βλάχοι είναι Έλληνες. Όλοι εδώ έχουν ελληνικά διαβατήρια.», δήλωσε ο Ντίνε Μάρκου (Dine Marku), ένας άλλος κάτοικος της Μπομποστίτσα. 16 Ιανουαρίου, 2017 01:45

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος είπε... Μια μικρή βόλτα στο χωριό Ντρενόβα (Drenovë), θα δούμε ότι οι Βλάχοι παίρνουν ‘βαριές’ συντάξεις από το ελληνικό κράτος, που τους επιτρέπει να μην δουλεύουν πολύ. Με συντάξεις γύρω στα 250-300 ευρώ που παίρνουν οι Βλάχοι απ' τους Έλληνες και αυτές των 8 χιλιάδων λεκ που δίνει το αλβανικό κράτος στους συνταξιούχους, η διαφορά είναι μεγάλη και αυτή έχει βάλει τη σφραγίδα της στην επιλογή τους. «Οι Βλάχοι είμαστε όλοι Έλληνες και όλοι μας έχουμε ελληνικά διαβατήρια και παίρνουμε συντάξεις απ' την Ελλάδα.», είπανε και στην Ντρενόβα. Για πολλούς, η σύνδεση με την Ελλάδα πηγαίνει πολύ μακριά, μέχρι την ύπαρξη της λεγόμενης “Βόρειας Ηπείρου”. «Οι Άγιοι Σαράντα είναι χριστιανική πόλη, η Κορυτσά είναι χριστιανική πόλη και όλη η περιοχή εδώ είναι βορειοηπειρώτικη.», είπαν. Κατά ειρωνική σύμπτωση, ο αλβανικός εθνικός ύμνος γεννήθηκε ακριβώς στο χωριό αυτό, γράφηκε από τον Βλάχο Ασντρένι (Asdreni). Ο διακεκριμένος αυτός ποιητής και πολιτικός αρθρογράφος που οι στίχοι είναι πασίγνωστοι σε αυτήν την χώρα, δύσκολα θα μπορούσε να φανταστεί ότι 66 χρόνια μετά από τον θάνατο του θα ερχόταν μια στιγμή που οι απόγονοί του θα αισθάνονταν Έλληνες. Στο Φλοκ (Floq), ένα άλλο χωριό όχι πολύ μακριά από την Ντρενόβα, δεν βρίσκεται έστω και μία οικογένεια Βλάχων. Οι κάτοικοι είπαν ότι αυτοί (οι Βλάχοι κάτοικοι του χωριού) έχουν φύγει όλοι χρόνο με τον χρόνο. Παρόλα αυτά, ακόμα και σε αυτό το μουσουλμανικό πια χωριό που έχει αδειάσει από Βλάχους κατοίκους, οι Έλληνες έχουν αφήσει τα σημάδια τους. «Πιέστηκα να αλλάξω το όνομα μου από Φαχρί (Fahri) σε Βανγκέλ (Vangjel) όταν μετανάστευσα, εφόσων οι Έλληνες δεν με αποδέχονται με μουσουλμανικό όνομα, έτσι λοιπόν άλλαξα διαβατήριο. Έδωσα 7 χιλιάδες λεκ και το άλλαξα.», λέει ένας κάτοικος του Floq. Από το Floq, όπου στο παρελθόν δίδαξε και η Βλάχα τραγουδίστρια Έλι Φάρα (Eli Fara), οι κάμερες κατευθύνονται προς τη θρυλική Μοσχόπολη (Voskopojë). Στο χωριό αυτό, το ευρισκόμενο στη μέση της ιστορίας και των επιδιώξεων των Ελλήνων, των Αρωμούνων (Βλάχων) και των Αλβανών, η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική από αυτή της Μπομποστίτσα και της Ντρενόβα. «Είναι γεγονός ότι είμαστε Αλβανοί, έχουμε αλβανική εθνικότητα και θα παραμείνουμε Αλβανοί mbetemi. Δεν υπάρχει περίπτωση να είμαστε κάτι άλλο.», είπε απομακρυνόμενος απ' την κάμερα και ντροπαλός λόγω και της θέσης του ως ιερέας ορθόδοξης εκκλησίας στη Μοσχόπολη, ο Ατ Θομά (At Thoma)/Πάτερ Θωμάς, και αυτός Βλάχος, ο οποίος γεννήθηκε και μεγάλωσε στη Μοσχόπολη. «Και εγώ είμαι Βλάχος, αλλά είμαι Αλβανός. Με αυτά που γνωρίζω, η βλάχικη γλώσσα είναι λατινική. Είμαι Βλάχος, γεννήθηκα και κατοικώ στην Μοσχόπολη (Voskopojë) και εδώ θα παραμείνω.» Από τη δεκαετία του '90 και μετά, η Ελλάδα προσπάθησε να εξελληνίσει και τον βλάχικο πληθυσμό, ιδιαίτερα στα χωριά της Κορυτσάς (Korçë), των Αγίων Σαράντα (Sarandë), του Αργυροκάστρου (Gjirokastër) και αλλού, προσφέροντας τους ως αντάλλαγμα πλουσιοπάροχες συντάξεις. Οι Βλάχοι σήμερα, σε μεγάλο βαθμό φαίνεται ότι έχουν ξεχάσει τους προγόνους τους, τον Μιχάλ Γκραμένο (Mihal Grameno), τον Θεμιστοκλί Γκερμένι (Themistokli Gërmenji), τον Κωνσταντίν Κριστοφορίδι (Kostandin Kristoforidhi), τον Ναούμ Βεκιλχάρτζι (Naum Veqilharxhi), τον Ασδρένι (Asdreni), τον Σπίρο Μπελλκαμένι (Spiro Ballkameni), τον Κολ Ιντρομένο (Kol Idromeno) [σημ. ο Κολ Ιντρομένο γεννήθηκε στη Σκόδρα αλλά καταγόταν από τσάμικη χριστιανική οικογένεια της Πάργας και δεν ήταν Βλάχος] και πολλούς άλλους που έγραψαν ιστορία με το όπλο και τη μελάνη τους στο όνομα της σημαίας του αλβανικού έθνους. Κανένας από αυτούς τους Βλάχους του Αλβανισμού δεν ήταν Έλληνας, όπως και οι Βλάχοι του σήμερα, οι οποίοι μόνο την σύνταξη τους έχουν ελληνική, αναφέρει το τηλεοπτικό κανάλι Top Channel. 16 Ιανουαρίου, 2017 01:46

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΘΑΝΟΣ ΚΟΥΚ είπε... Εγω δεν ειμαι βλαχος για να ξερω την ιστορια των Βλαχων της Ελλαδας οι οποιοι θεωρουν τους εαυτους τους Ελληνες κι οχι Ελληνοφρονες οπως τους λες εσυ.... Τωρα οσον αφορα τους Βλαχους της Αλβανιας νομιζω οτι οι αραδες που εγραψες για να αποδειξεις οτι δεν ειναι Ελληνες εκ των πραγματων καταρρεουν μονο από τα ονοματα των προγονων τους.... Κανεις ΜΗ Ελληνας δεν θα επελεγε τετοια ονοματα.... ακομα κι αν ειναι με προσπαθεια να αλβανοποιηθουν.... Μιχάλ Γκραμένο (Mihal Grameno), τον Θεμιστοκλί Γκερμένι (Themistokli Gërmenji), τον Κωνσταντίν Κριστοφορίδι (Kostandin Kristoforidhi), τον Ναούμ Βεκιλχάρτζι (Naum Veqilharxhi), τον Ασδρένι (Asdreni), τον Σπίρο Μπελλκαμένι (Spiro Ballkameni) 16 Ιανουαρίου, 2017 08:54 Ανώνυμος είπε... Καλη η "προσπαθεια" σου φιλε αλβανε αλλα μαλλον εισαι και απληροφορητος αλλα και προκλητικα ανιστορητος, οι Βλαχοι ως Εθνοτικη ΕΛΛΗΝΙΚΗ ομαδα παρουσιαζονται στην περιοδο της Ρωμαικης κατοχης στην Πατριδα μας και εκλατινιστηκαν οταν οι Ρωμαιοι τους τοποθετησαν σαν ΔΕΡΒΕΝΑΓΕΣ στα ορεινα περασματα της Πινδου οπου ΕΚΕΙ διαβιουσαν και ηταν αριστοι γνωστες της περιοχης Μαθαινοντας τα Λατινικα για να επιτελεσουν το εργο τους. Στα χρονια που περασαν απο τοτε Ρουμανοι και Ιταλοι προσαθησαν μεσω προπαγανδας να οικιοποιηθουν την καταγωγν τους λογω της γλωσσικης συγγενειας που ειχαν αλλα η ολη "προσπαθεια" επεσε στην κυριολεξια στο κενο μια και οι Βλαχοι ηταν ΠΑΝΤΑ Ελληνικης συνειδησης (αλλωστε σε ολους τους Εθνικους Αγωνες ηταν ΠΑΝΤΑ παρων)! Θα πρεπει μαλλον να σου θυμισω κατι που εσεις οι αλβανοι συστηματικα "ξεχνατε" ειναι γεγονος αδιαμφησβητητο οτο καταγεστε απο την αλβανια της Κασπιας Θαλασσας απο οπυ και ηρθατε στην γειτονια μας και ΟΥΔΕΜΙΑ σχεση εχετε με τους Ιλλυριους οι οποιοι ηταν Ελληνικο Πελασγικο φυλλο. Αλλωστε και η "σημαια" σας ειναι ΚΑΙ αυτη κλεμενη απο την Πολεμικη Σημαια του Βυζαντιου, εξηγησε μου σε παρακαλω ΠΩΣ εσεις που δηλωνετε μουσουλμανοι στο θρησκευμα εχετε για εθνικο συμβολο την ΤΙΜΗΜΕΝΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΜΑΣ ? Οπως και ο "μεγαλυτερος ηρωας σας" ειναι ο Βυζαντινος Γεωργιος Καστριωτης τον οποιο και αποκαλειτε σκεντερμπεη ... Να ξερεις παλι οτι σαφεστατα υπηρξαν βλαχοι που ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΗΚΑΝ απο τους Ρουμανους για να κανουν προπαγανδα υπερ τους στα χρονια του Μακεδονικου Αγωνα με προεξεχοντες αυτων τους αδερφους Μανακια απο την Αβδελλα Γρεβεννων οι λεγομενοι και κινηματογραφιστες των Βαλκανιων. Οταν λοιπον μαθεις καλα την αλβανικη "ιστορια" σας που σημειωτεων εχει ΜΟΝΟ ουτε καν εναν αιωνα γραπτων κειμενων τοτε ευχαριστως να τα ξαναπουμε, ως τοτε διαβασε λιγο απο που κραταει η σκουφια σας .... http://www.hellinon.net/NeesSelides/Alvanoi.htm https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%BB%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CE%AF%CE%B1_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%9A%CE%B1%CF%85%CE%BA%CE%AC%CF%83%CE%BF%CF%85 http://www.pronews.gr/portal/item/%CE%BD%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%BF%CF%85%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B1-%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B3%CE%AE-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BB%CE%B2%CE%B1%CE%BD%CF%8E%CE%BD 16 Ιανουαρίου, 2017 09:32

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive