Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2017

ΟΛΑ τα "καλά" απάνω της τάχει. Συνατσάκη: «Είμαι Gay. Είμαι Αλβανίδα. Είμαι Πρόσφυγας»


Η Μαίρη Συνατσάκη κάθισε μπροστά σε μια κάμερα και μαγνητοσκόπισε τις σκέψεις και τα συναισθήματά της για όσα βλέπει και με αφορμή μηνύματα που της έχουν στείλει gay φίλοι της που καταπιέζονται και φοβούνται να αποκαλύψουν το σεξουαλικό τους προσανατολισμό, ακόμα και στην ίδια τους τη μητέρα....
 Η Συνατσάκη μιλάει για το έντονο μίσος που υπάρχει μέσα σε πολλούς από εμάς. Μιλάει για το ρατσισμό και πως όσοι νιώθουν αποστροφή για τον πρόσφυγα, το μαύρο ή τον ομοφυλόφιλο, θα πρέπει να καταφέρουν να το διώξουν από μέσα τους.

4 σχόλια:

  1. Δε μου λες κυρά μου, μιλάς για μανάδες και πατεράδες, αν ως πούστρα ζείς στην κοινωνία, ΠΩΣ θάσουν μάνα ή πατέρας; μπορείς ρε κατακάθι νεοταξίτικο να απαντήσεις; και άσε τα τάχα μου μυξοκλάματα ΒΑΡΟΣ της γης και ΣΑΤΑΝΑΔΕΣ είσαστε μωρή λούγκρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΜΟΡΦΩΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΑΣ.ΕΝΑ ΛΑΘΡΟΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΖΩΟΝ ΕΙΝΑΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ SS ΤΩΝ ΤΟΚΟΓΛΥΦΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive