Πέμπτη 19 Οκτωβρίου 2017

«Θα τους θάψω όλους, να τον πάρω εγώ να τον κάνω κομμάτια». Το ξέσπασμα του πατέρα Ταξιτζή της 32 χρονης Δώρας Ζεμπέρη που δολοφονήθηκε στο Β` νεκροταφείο. ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ

«Θα τους θάψω όλους, να τον πάρω εγώ να τον κάνω κομμάτια»

Ξέσπασε ο πατέρας της 32χρονης Δώρας Ζεμπέρη που βρέθηκε δολοφονημένη με τουλάχιστον τέσσερις μαχαιριές στο Β' Νεκροταφείο Αθηνών στα Άνω Πατήσια. Μιλώντας στους δημοσιογράφους ο πατέρας της υπαλλήλου του ΣΔΟΕ είπε: «Κατάλαβα ότι κάτι συμβαίνει με τη δουλειά της. Εγώ θέλω να μου πουν ποιος ήταν αυτός. Κάποια υπόθεση που χειρίστηκε την κυνήγησε. Όλες αυτές οι υποθέσεις είναι σοβαρές. Αυτές οι μουτσούνες που κρύβονται στις λίστες που φάγανε το παιδί». Ο πατέρας της νεαρής κοπέλας επεσήμανε ότι η Δώρα είχε πάει στον τάφο του αγοριού της που είχε σκοτωθεί.
«Θα τους θάψω όλους....
Περιμένω να μου πουν ποιος είναι να τον πάρω εγώ να τον κάνω κομμάτια. Είμαι πατέρας και έχω άλλα τρία παιδιά και τα μεγάλωσα με κόπο. Από τη δικαιοσύνη δεν περιμένω τίποτα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive