Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

Το "παίζει;" ή είναι μουρλός; Εσφαξα τον δράκο και γέμισε το δωμάτιο σαύρες. Τι ισχυρίστηκε ο Μπαλαντίνας για το sex σε ξενοδοχεία της περιοχής

Παραλήρημα που προκαλεί αλλεπάλληλα σοκ, με αναφορές σε «πράσινους δράκους», «σαύρες» και «θεούς» αποτελεί η απολογία ενώπιον του ανακριτή Λαμίας του 39χρονου Χρήστου Μπαλαντίνα, που έσφαξε -με 15 μαχαιριές- την παιδοψυχίατρο Θώμη Κουμπούρα μέσα στο σπίτι της, στα Γαλανέικα....

«Η Θώμη ήταν η κρυφή μου δύναμη, η ασπίδα της νόησης, η θεά Αθηνά» είπε το άλλοτε πρωτοπαλίκαρο του Αρτέμη Σώρρα, υποστηρίζοντας ότι κρατούσαν τον έρωτά τους μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα, όπως επιθυμούσε η άτυχη 45χρονη.
«Εχουμε μεγάλη προδοσία»
«Ανεβήκαμε στο διαμέρισμα. Της είπα “θεά μου, χρειάζομαι τη νόησή σου, έχουμε μεγάλη προδοσία”, ήμουν σε μεγάλη ένταση. Κάτσαμε στην κουζίνα και έφερε ένα κόκκινο κρασί, που ήξερε ότι πίνω, ήπιαμε ένα ποτήρι, μου έβαλε και άλλο. Είπα ότι δεν πρέπει να πιω για να είμαι νηφάλιος. Αρχισα να της λέω γεγονότα, καταστάσεις και πιθανούς προδότες για να τα βάλουμε σε σειρά και να αρχίσουμε να τα γράφουμε. Είπα ότι πρέπει να παραιτηθώ τελείως και από απλό μέλος για να μην μπορούν να χτυπήσουν μέσω εμού και τον φορέα μας» ανέφερε ο 39χρονος (που έχει ήδη προφυλακιστεί) για το μοιραίο βράδυ.
Θέλοντας να υποδηλώσει ότι βρισκόταν σε πλήρη σύγχυση, ο Μπαλαντίνας ισχυρίστηκε ότι στη δολοφονία τον ώθησε ένας «δράκος, μεγάλος, πράσινος, ζωντανός» (!), για τον οποίο άκουγε φωνές μέσα του πως πρέπει να τον σκοτώσει: «Μου είπε να κοιμηθούμε... Πήγε να ανοίξει έναν καναπέ στο δωμάτιο δίπλα, εγώ ξεντύθηκα, την πήρα από το χέρι, της είπα “μωρό μου, έλα στο κρεβάτι, ξάπλωσε δίπλα μου”. Αυτή ξάπλωσε και σκεπάστηκε γιατί κρύωνε, ανέβηκα από πάνω της και είπα “θεά μου, έλα να βγάλουμε όλη αυτή την ένταση με δημιουργία, έλα να κάνουμε τώρα έναν γνήσιο Ελληνα, έναν ημίθεο”. Πήγα να τη φιλήσω. Με σταμάτησε, μου είπε “κατέβα κάτω”. Κατέβηκα και στάθηκα μπροστά της. Μου είπε “άκου, ο κύκλος σου τελείωσε. Είσαι ένας καθαιρεμένος πρόεδρος και από όλα αυτά τα στοιχεία μπορεί να είσαι και ανθέλληνας”».
Σύμφωνα με πληροφορίες, συνέχισε: «Εμεινα αποσβολωμένος να την κοιτάω, μου είπε “εσύ τελείωσες από τον αγώνα, εγώ θα συνεχίσω ως πρόεδρος στο γραφείο μου”. Εγώ την είχα παροτρύνει να φτιάξει γραφείο. Της λέω “εντάξει, τι σχέση έχει αυτό με τον έρωτά μας και το παιδί μας;”. Δεν μπορούσε να κάνει παιδί, είχε σχέση με έναν ναυτικό, τον (...), γι' αυτό ήθελε να κρατήσουμε μυστική τη σχέση μας. Ημουν διακριτικός. Συναντιόμασταν κρυφά σε ξενοδοχεία στη Λαμία, στην Καρδίτσα».
Ο 39χρονος αποκάλυψε πώς ένιωσε όταν η παιδοψυχίατρος (σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του) τον απέρριψε: «Το βράδυ εκείνο που με είπε ανθέλληνα η ίδια η θεά μου δεν το χώραγε η λογική μου (...). Μου είπε ότι είχε πάρει τις αποφάσεις της και ότι θα ζήσει με τον (...).
«Με εκμεταλλεύτηκες»
Την κοίταξα στα μάτια και της είπα “βρομιάρα, με εκμεταλλεύτηκες τόσο καιρό για να περνάς καλά, με πρόδωσες και μένα και τον αγώνα μας και το έθνος μας” και της άστραψα ένα δυνατό χαστούκι στο πρόσωπο. Επεσε πίσω στο κρεβάτι. Πήγα να την πιάσω, έβαλε τα πόδια της και με έσπρωξε. Επεσα κάτω και κοπάνησα κάπου. Σήκωσα το κεφάλι μου και στο κρεβάτι ήταν ένας δράκος μεγάλος, πράσινος, ζωντανός, άκουγα φωνές μέσα μου, οντότητες φωτεινές που λέγανε “είναι ο δράκος το μ... της”, “πρέπει να σκοτώσεις τον δράκο”. Επρεπε να σκοτώσω τον δράκο. Αρχισα να τον χτυπάω με τα χέρια, με τα πόδια, μου έλεγαν να σκοτώσω τον δράκο, αυτός έβγαζε άλλα κεφάλια».
Το παραλήρημα συνεχίστηκε ως εξής: «Η Θώμη δεν ήταν εκεί, η θεά μου ήταν στο μυαλό μου, μου έλεγε και αυτή να τον σκοτώσω τον δράκο, γιατί αυτός δεν την άφηνε να κάνει παιδί. Στο δωμάτιο πετούσαν σαύρες, απόκοσμα πλάσματα, πάλευα, “κόψε το κεφάλι” μού έλεγαν “για να μη βγάζει και άλλα”.
Πάλευα συνέχεια μέχρι που τον σκότωσα. Ολα αυτά τα πλάσματα σκόρπισαν, όλα. Τη Θώμη δεν τη σκότωσα, ήταν στο μυαλό μου, αυτή με καθοδηγούσε, μου έλεγε τι θα κάνω. Επαιρνα διάφορα πράγματα, μου είπε να φύγουμε γιατί θα έρχονταν άλλοι να με σκοτώσουν. Την απελευθέρωσα από αυτόν τον δράκο.
Ο (σ.σ.: αναφέρει το όνομα μέλους του κινήματος Σώρρα) είναι αρχιδαίμονας. Εφυγα από το σπίτι της μετά, ήταν νύχτα, το πρωί της επομένης. Μου έλεγε “πέρασε η ώρα, πρέπει να φύγουμε, θα έρθουν να σε σκοτώσουν”. Οταν είδα το ρολόι του αμαξιού, ήταν 6 το πρωί. Φύγαμε μαζί με τη Θώμη στο μυαλό μου, μου είπε ότι ήταν μέσα μου τώρα όλη η σοφία, το σώμα της είχε εξαϋλωθεί, είχε πάει αλλού, σε πολλά σώματα. Με οδήγησε, μου έλεγε πού να στρίβω και πού να σταματάω».
Σώμα και ψυχή
Στο τέλος της απολογίας του, ο Μπαλαντίνας ζήτησε να του επιβληθεί η θανατική ποινή, υποστηρίζοντας ότι μόνο όταν θανατωθούν το σώμα και η ψυχή του θα είναι ελεύθερος μαζί με την «Αθηνά» του. Μάλιστα, φέρεται ότι πρόσθεσε πως τη θανατική ποινή τη χρωστάει στον αδελφό της παιδοψυχιάτρου Κώστα Κουμπούρα.
Από την πλευρά του, ο συνήγορος της οικογένειας της αδικοχαμένης παιδοψυχιάτρου Θέμης Σοφός υποστήριξε χθες σε δηλώσεις του ότι η 45χρονη είχε εκφράσει την άρνησή της για οποιαδήποτε σχέση με τον 39χρονο. Επιπλέον, επανέλαβε με ακόμη μεγαλύτερη σαφήνεια σχετικά με την οργάνωση Ελλήνων Συνέλευσις του Αρτέμη Σώρρα (μέλη της οποίας ήταν θύμα και δράστης) πως «έχουν γίνει καταγγελίες από πολίτες που όταν ήθελαν να φύγουν από την οργάνωση φαίνεται να έχουν υποστεί βιαιοπραγίες. Πρέπει να ελεγχθεί η οργάνωση του Αρτέμη Σώρρα, καθώς, σύμφωνα με τις καταγγελίες, ενδεχομένως να μιλάμε ακόμη και για εγκληματική οργάνωση». 
Ο Αρειος Πάγος βγάζει από το συρτάρι σειρά δικογραφιών για τη δράση του Σώρρα.
Στην τελική ευθεία βρίσκεται η δικαστική διερεύνηση μιας σειράς από δικογραφίες για τη δράση του Αρτέμη Σώρρα (φωτό), οι οποίες ανασύρθηκαν από το αρχείο έπειτα από εντολή της εισαγγελέως του Αρείου Πάγου Ξένης Δημητρίου.
Το βασικό αδίκημα που ερευνήθηκε από την Οικονομική Αστυνομία αφορά την προτροπή της οργάνωσής του να μην πληρώνουν οι πολίτες οφειλές στο δημόσιο και στα ασφαλιστικά ταμεία.
Η πρώτη έρευνα διενεργήθηκε με εντολή του προϊσταμένου της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθήνας Ηλία Ζαγοραίου και ολοκληρώθηκε η συλλογή καταθέσεων και στοιχείων. Ο φάκελος θα εμπλουτιστεί με δημοσιεύματα για το θέμα που διαβίβασε στον Αρειο Πάγο ο υπουργός Δικαιοσύνης Σταύρος Κοντονής.
Μοιράζει εξουσιοδοτήσεις
Η δεύτερη δικογραφία σχηματίστηκε σε Εισαγγελία της Πελοποννήσου για την υποβολή σε εφορίες και ασφαλιστικά ταμεία από μερίδα πολιτών των εξουσιοδοτήσεων που μοιράζει η κίνηση του Σώρρα, με τις οποίες ζητούν να εισπράττονται τα όποια χρέη τους από τα ομόλογα ύψους 600 δισ. δολαρίων που ισχυρίζεται ότι κατέχει ο επιχειρηματίας.
Η τρίτη δικογραφία αφορά τη διανομή των επίμαχων εξουσιοδοτήσεων στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» από μέλη της κίνησης του Αρτέμη Σώρρα.
Παράλληλα, το υπουργείο Δικαιοσύνης απέστειλε στην πρόεδρο του Αρείου Πάγου αίτημα προκειμένου να μελετηθεί η δικαστική απόφαση με την οποία αθωώθηκε ο Σώρρας για το αδίκημα της διασποράς ψευδών ειδήσεων ύστερα από μήνυση του βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας Αδωνη Γεωργιάδη.

1 σχόλιο:

  1. Ηθελα ξερω αυτη η δηθεν παιδοψυχολογος δεν ειχε καταλβει τιποτα απ αυτα που γινοταν γυρο της?Ποσο μυαλο χρειαζεται πια για να καταλαβεις εναν ψυχακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive