Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Το πρόβλημα με το όνομα των Σκοπίων είναι εξαιρετικά απλό για όποιον ΘΕΛΕΙ να το λύσει ! Του Φώτη Μακρίδη


Εμείς οι Έλληνες, αυτοαποκαλούμαστε "Έλληνες" και αποκαλούμε τη χώρα μας "Ελλάδα", παρά το γεγονός ότι ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες χώρες του κόσμου, μας αποκαλούν κάπως αλλιώς! Οι δυτικές, μας αποκαλούν....
Greece, Grece, Griechenland και λοιπές ρίζες του "Γραικία" και οι μουσουλμανικές "Γιουνάν" ή κάτι παρόμοιο, που προέρχεται από μια από τις φυλές που απετέλεσαν τους Έλληνες, τους Ίωνες...

Αυτό, δεν μας αναγκάζει να αυτοαποκαλούμαστε "Γραικοί" ή "Ίωνες", παρά το γεγονός ότι ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες χώρες του πλανήτη μας αναγνωρίζουν κάπως αλλιώς.

Ο Ο.Η.Ε. δε, ΔΕΝ μας έχει καταχωρημένους στο Ε (Ellada) αλλά στο G, ως GR, από το Greece.

Ακριβώς με τον ίδιο τρόπο κι επειδή, δεν μπορούμε να αναγκάσουμε τους Σκοπιανούς να αποκαλούνται όπως εμείς θέλουμε, ας αποκαλούνται "Μακεδόνες", αφού τόσο το θέλουν, ας αποκαλούν τη χώρα τους "Μακεδονία", για εσωτερική χρήση, αρκεί ΟΛΕΣ οι άλλες χώρες να τους αποκαλούν με ένα όνομα, που όπως με τη δική μας ακούσια βάφτιση, απλώς θα θυμίζει κάτι απ΄αυτούς, π.χ. Βαρδαρία και τους κατοίκους της Βαρδάρους ή Vardarians. Ακριβώς, όπως συμβαίνει με μας!  Και να καταχωρούνται στο VΑ (Vardarska).

Και μας δεν μας ρώτησαν αν θέλουμε να μας αποκαλούν "Greeks",  αλλά το κάνουν ! Ποτέ οι Έλληνες δεν αυτοαποκαλούμασταν συλλογικά Γραικοί σε όλη την επικράτεια! Κάποιες περιόδους, λεγόμασταν Ρωμηοί. Κι όμως, η διεθνής κοινότητα μας βάφτισε Γραικία !



O Γραικός ήταν απλώς, ένας αρχαίος μυθικός χαρακτήρας, γιος του Δία και της Πανδώρας. Και οι ξένοι αποφάσισαν ότι οι απόγονοί του, θα λέγονται Γραικοί ! Ε, ακριβώς έτσι, μιας και οι Σκοπιανοί θεωρούν προπάτορά τους τον Τσάρο Σαμουήλ, κατ΄αναλογίαν με την Ελλάδα, ας τους ονομάζουν Σαμουήλους !  Γιατί δηλαδή συμβαίνει με την Ελλάδα και δεν μπορεί να συμβεί με τα Σκόπια;

Στους φίλοι μας τους Τούρκους π.χ., που μας πιέζουν να τους αποκαλούμε Μακεδόνες, απαντάμε: κι "εσείς γιατί αποκαλείτε εμάς που αυτοπροσδιοριζόμαστε ως Έλληνες, Yunan κι όχι Ellines;"

Το ίδιο συμβαίνει με δεκάδες χώρες, τις περισσότερες μάλιστα του κόσμου ! Οι Γερμανοί δεν αυτοαποκαλούνται Γερμανοί αλλά "Ντόιτς". Παρ΄όλα αυτά, στη διεθνή κοινότητα η χώρα τους λέγεται Germany ή Allemagne ή ακόμη χειρότερα, στην Ιταλία, ο Γερμανός λέγεται  Tedesco.

Οι Γερμανοί που μας λένε λοιπόν "μα γιατί δεν αποκαλείτε τους γείτονές σας όπως αυτοπροσδιορίζονται, δηλαδή Μακεδόνες", παίρνουν μια πάναπλη απάντηση: "μα κι εσείς αυτοπροσδιορίζεστε "Deutsch" αλλά οι Ιταλοί σας λένε Τεντέσκους" !

Οπως λοιπόν, δεν τρελαίνονται οι Γερμανοί που οι Ιταλοί τους λένε Tedesco, δεν θα τρελαίνονται κι οι Σκοπιανοί, με όποιο όνομα επιλέξει η διεθνής κοινότητα, π.χ. Vardarians !

Τόσο απλό! Γιατί πνίγονται όλοι σε μια κουταλιά νερό, όταν το όνομα που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι λαοί, ΔΕΝ αντιστοιχεί στο όνομα, με το οποίο τους αναγνωρίζει η διεθνής κοινότητα.

Τι σχέση έχει το "France" με το "Γαλλία"; Στεναχωριούνται οι Γάλλοι που τους λέμε "Γάλλους" κι όχι "Φρανσέζ"; Οι Σκοπιανοί γιατί θα πρέπει ντε και καλά να αναγνωριστούν με ένα όνομα (που είναι και κλεμμένο και δημιουργεί συγχίσεις) , επειδή έτσι αυτοπροσδιορίζονται;

Αποδείξαμε παραπάνω, ότι όλοι σχεδόν οι λαοί, αποκαλούνται στη διεθνή κοινότητα, διαφορετικά από ό,τι αυτοπροσδιορίζονται.
Γιατί λοιπόν να μη συμβεί το ίδιο και με τη FYROM;

Για να λυθεί μια και καλή το πρόβλημα, η διεθνής κοινότητα, χωρίς να ρωτήσει τα Σκόπια, θα πρέπει να τα ονομάσει Βαρδαρία (κατά το Γρεκία) κι αυτοί ας αυτοαποκαλούνται Μακεδόνες, όπως εμείς, που παρά το γεγονός ότι η διεθνής κοινότητα μας αποκαλεί "Γραικούς", αυτοαποκαλούμαστε "Έλληνες".

Τόσο απλά !

Φώτης Μακρίδης
makpress 

3 σχόλια:

  1. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΝΙΣΩΝ......,,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο αρχαιολόγος από τα Οινόφυτα που ευνουχίζει το ποίμνιόν του
    Ο μακαριστός Χριστόδουλος δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο

    Αλήθεια είναι ό,τι ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος δεν θα γίνει ποτέ Χριστόδουλος!
    Ο αρχαιολόγος απο τα Οινόφυτα που κατευνάζει τις Εθνικοπατριωτικές εξάρσεις , στην ουσία ευνουχίζει το ποίμνιον του , καταδικάζει την πολιτικολογία απο άμβωνος και υπερασπίζεται με νύχια και με δόντια την εκκλησιαστική περιουσια.

    Γράφει ο Πέτρος Κασιμάτης

    Ο μακαριστός Χριστόδουλος δεν θα έκανε ποτέ κάτι τέτοιο. Ο «Χριστόδουλος μας» οπως έλεγαν τα παιδιά με τα σκουλαρίκια που τα ειχε αγκαλιάσει ο Μακαριστός , θα συντόνιζε ανοιχτά τη διαδήλωση στη Θεσσαλονίκη, θα κινούσε γη και ουρανό για να φτιάξει ισχυρά λόμπυ με Εθνικό προσανατολισμό εκεί που ανθεί ο Οικουμενικός Ελληνισμος , θα ξόρκιζε τους δαίμονες της Ελλαδικής κακοτυχίας με τρόπους που γνώριζε!

    Απο τους άμβωνες των εκκλησιών θα έκανε αυτά που διαστάζει να κάνει ο Ιερωνυμος. Θα κατακεραυνωνε τους ισχυρούς της γης, θα τρόμαζε τους Ευρωλιγούρηδες , θα μιλούσε για νενεκους -χωρίς ομως να διχάζει- θα μιλούσε για ριψάσπιδες που έχουν ομως την πολυτέλεια να επιστρέψουν στην κανονικότητα.
    Ο Χριστόδουλος μπορει να ειχε ασήμαντες ματαιοδοξιες στα μεταξωτά άμφια και στα ιερατικά μανικετόκουμπα εφησυχασμένος ίσως και απο τα ….πλούσια κοιτάσματα μιας πλασματικά εύφορης κοιλάδας , ομως , αλλοίμονο δεν έκοψε ποτέ με το μαχαίρι του συμφέροντος.
    Κι ενώ σκωπτικά τον περιγελούσαν ως νέο «Μακάριο» , εκείνος τους έδινε προκαταβολές Παραδείσου!!
    Οι επικριτές του τον αποκαλούσαν και «Τουρκοφάγο» μα εκείνος τους έστελνε αγιασμό και λουλούδια σαν να έλεγε «ο καθένας δίνει απο εκείνα που του περισσεύουν».
    Κάθε του λέξη η ενέργεια δημιουργούσε ειδήσεις. Ενα δάκρυ του , ενα πύρινο κήρυγμα , ενα σπάσιμο της φωνής του , ερμηνευόταν απο χιλιάδες σαν ένας Εθνικός λυγμός.
    Ενοχλούσε , οπως και ο Σωκράτης , που επαναλάμβανε στους κλασικούς χρόνους πως ειναι «η αλογόμυγα που ξυπνά το νωθρό άλογο της κοινωνίας»!!
    Ο αρχιεπισκοπος Ιερωνυμος ειναι μιας άλλης σχολής. Που δεν θέλει να μπερδεύει τα Εκκλησιαστικά με την Πολιτεία. Που δεν θέλει οι παπάδες να έχουν φωνή και γνώμη πολιτική κατακεραυνώνοντας τα κακώς κείμενα.
    Ο Χριστόδουλος ηταν δημιούργημα ενος ….άλλου Θεού. Γήινος, καθόλου αποστειρωμένος, με υψηλή αρτηριακή πίεση , με πάθος για το «εν ανθρωποις ευδοκια».
    Ο Ιερωνυμος με καλοσύνη και υποδειγματική τάξη ταΐζει εκατοντάδες Ελληνες και ξένους που ζουν στα τάρταρα μιας καταραμένης φτώχειας.
    Ο Χριστόδουλος προχωρούσε ακόμα πιο πολυ. Προσπαθούσε για τα παραπάνω, αλλα άνοιγε τις βάρδιες πύλες των μοναστηριών που παρέμεναν ερμητικά κλειστές για να φιλοξενηθούν άστεγοι και φτωχοί…
    Ο Χριστόδουλος πολεμούσε τους δήθεν μα δεχόταν αδιαμαρτύρητα και τις σκληρές επικρίσεις για οσα «δεν γνώριζε» για ….τη χούντα, το ΕΑΤ-ΕΣΑ και τους Απριλιανούς.
    Στην Κολομβια των Βαλκανίων , η περίπτωση του μακαριστού Χριστοδούλου ηταν ενα δώρο απο τη Θεότητα για τα 9 χρονια και τους 9 μήνες της εκκλησιαστικής του εξουσίας. Που έκανε την Ελλαδική εκκλησία δυνατότερη. Με ανοιχτούς ορίζοντες. Με ιδέες και διεθνή αίγλη.
    Σημερα,ο διάδοχος του δεν επιθυμεί συλλαλητήρια, επιζητεί ισορροπίες, θέλει σεβασμό στους νόμους.
    Ο Χριστόδουλος -αν ζούσε- θα αυθαδιαζε στο καθεστώς.

    Κάποτε, ένας νεαρός εργαζόμενος στην Αρχιεπισκοπή, γκρίνιαζε, γιατί ειχε περιέλθει τελευταία σε απραξία . Τον πλησίασε ο Χριστόδουλος κι εκείνος του επανέλαβε πως δεν νοιωθει καλά να πληρώνεται και τις μισές ώρες να κάθεται!!
    Με χαμόγελο και ζεστη φωνή ο Χριστόδουλος τον ρώτησε για την οικογένεια του. Κι ο νεαρός απάντησε πως εχει δυο παιδιά.
    – Ο Θεός σε έστειλε εδω για να ζήσεις αυτά τα 2 παιδιά. Γι αυτο μην γκρινιάζεις! Βρίσκεσαι εδω , παίρνεις το μισθό σου για να μεγαλώσουν τα παιδιά σου. Ο Θεός δεν εξετάζει αν δουλεύεις λιγο η πολυ. Αλλα αν είσαι εδω για να ζήσεις τα παιδιά σου!!
    Αυτός ηταν ο Χριστόδουλος που την Κυριακή θα ηταν μπροστάρης στο συλλαλητήριο εναντίον του Σορρος. Στο συλλαλητήριο εναντίον της Βαλκανικής Κολομβίας! Στο συλλαλητήριο της καρδιας μας.΄
    Γι αυτο ο γλυκός , εγκρατής και σώφρων Ιερωνυμος , δεν θα γινει ποτέ Χριστόδουλος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δὲν φθάνει ὅτι ἀγνοοῦμε τὴν ἱστορίαν μας, μεταχειριζόμεθα καὶ ἐπιχειρήματα ἐπιβραβεύοντα αὐτὴν τὴν ἄγνοιαν ὅπως φαίνεται εἰς τὸ ὡς ἀνω ἄρθρον.
    Δὲν σχολιάζω ἀνοησίας, λέγω μόνον, καὶ ἐπαναλαμβάνω, ὅτι τὸ Γραικὸς εἶναι παλαιότερον ὄνομα, τὸ δὲ Ἕλλην μεταγενέστερον ἐπικρατῆσαν μετὰ τὰ Τρωϊκά. Τὸ ἀείποτε ὅμως φυλετικὸν ὄνομα τῶν Ἑλλήνων γενικῶς, ἐξ ἀρχῆς μέχρι σήμερον καὶ αὔριον, εἶναι Ἀχαιοὶ-Δόλοπες.
    Πῶς;
    Παραπέμπω εἰς τὴν μελέτην τῆς Ἑλληνικῆς Κλασσικῆς Γραμματείας. Ταλαίπωρος γάρ ἡ ζήτησις τῆς ἀληθείας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΠΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΧΩΡΙΣ ΥΒΡΕΙΣ. Παρατηρούμε ακραίες τοποθετήσεις αναγνωστών. ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ δεν θέλουμε να μπαίνουμε στη δύσκολη θέση να μην βάζουμε ΟΛΑ τα σχόλια. Δόξα στο Θεό η Ελληνική γλώσα είναι πλούσια ωστε να μην χρειάζονται ακραίες εκφράσεις.

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Συνολικές προβολές σελίδας

Αναγνώστες

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr

Επικοινωνήστε μαζί μας στο: politisvaris1@yahoo.gr
politisvaris1@yahoo.gr

Blog Archive